Täältä löydät vastaukset useimpiin kysymyksiin asiakasomistajuudesta.
Näet ja voit myös hallinnoida omia asiakastietojasi S-mobiilissa ja S-käyttäjätilillä:
Uuden käteiskortin tilaat helpoiten S-käyttäjätilin kautta, Voit myös käydä lähimmässä Asiakasomistajapalvelu ja S-Pankki -pisteessä (varaa aika) tai soittaa S-ryhmän asiakasomistajapalveluun puh. 010 76 5858 ma-pe 9-16 (mpm/pvm).
Jos kadottamasi kortti on maksukortti, esimerkiksi S-Etukortti Visa, ilmoita katoamisesta välittömästi korttien sulkupalveluun puh. 020 333 (avoinna 24 h, ulkomailta soitettaessa +358 20 333). Kadonneen S-Etukortti Visa-kortin tai S-Etukortti Debit -kortin tilalle lähetetään ilmoituksen jälkeen uusi kortti automaattisesti.
Vioittuneen maksukortin tilalle voit tilata uuden kortin S-Pankin verkkopankissa joko kortin tiedoista tai viestillä, tai soittamalla S-Pankin Asiakaspalveluun puh. 010 765 800 ma–pe 9-16 (mpm/pvm).
Maksukortin uusimisesta veloitetaan S-Pankin palveluhinnaston mukainen maksu.
Voit tilata käteiskortit osoitteessa S-käyttäjätili.fi.
Kutsu ensin perheenjäsen mukaan asiakasomistajatalouteesi. Alaikäisen perheenjäsenen voit liittää suoraan talouteesi ja tilata samalla hänelle oman käteiskortin.
Käteiskorttia ei voi käyttää maksamiseen, mutta sillä perheenjäsen voi kerryttää Bonusta, joka maksetaan asiakasomistajatalouden pääjäsenelle. Lisäksi hän saa kaikki asiakasomistajille tarjottavat alennukset.
S-Etukortti Visa -korttia jokainen talouteen liitetty henkilö voi hakea itse. Tarkemmat ohjeet ja korttivaihtoehdot löydät S-Pankista.
Molemmat tilanteet voi hoitaa S-käyttäjätilillä.
Jos poistat henkilön taloudestasi, ilmoita se hänelle ja kerro, että hänen oikeutensa S-Etukorttiin ja muihin asiakasomistajaetuihin on päättynyt.
Jos poistut itse asiakasomistajataloudesta voit poistua myös ilmoittamalla siitä S-ryhmän asiakasomistajapalveluun puh. 010 76 5858 ma-to 9-16 (mpm/pvm).
Huom! Asiakasomistajataloudesta poistaminen ei lopeta S-Pankin tuotteita ja palveluita, mutta niistä saatavat asiakasomistajaedut päättyvät. Mahdolliset tilin käyttöoikeudet ja tiliin liitetyt maksuominaisuuskortit tulee lopettaa erikseen. Lisätietoa S-Pankista.
Löydät sen S-Etukortiltasi sekä asiakastiedoistasi S-käyttäjätililtä.
Asiakasomistajatalouteen liitetyn henkilön S-Etukortissa on vastaava 10-numeroinen numerosarja. Se on asiointinumero, jota perheenjäsen käyttää, kuten asiakasomistaja jäsennumeroaan.
S-Etukortissa jäsen-/asiointinumero löytyy osuuskaupan nimen yhteydestä, Jäsen-/asiointinumero ei ole sama kuin S-Etukortissa kortinhaltijan nimen yläpuolella oleva korttinumero.
Jäsen-/asiointinumeron neljä ensimmäistä numeroa kertovat osuuskaupan ja kuusi viimeistä oman yksilöivän jäsen-/asiointinumerosi. Numerosarjan muoto on siis 4 + 6 numeroa.
S-Tilisi saldon ja tapahtumat voit tarkistaa:
Bonus on rahaa, joka maksetaan asiakasomistajatalouden pääjäsenen etujen maksutilille S-Pankkiin aina kuun 10. päivään mennessä. Maksupäivän osuessa viikonlopulle tai pyhälle, Bonus maksetaan edeltävänä pankkipäivänä.
Tilillä olevat rahat voit käyttää missä ja miten itse haluat.
Voit esimerkiksi maksaa sieltä ostoksesi ja kerryttää samalla sekä Bonusta että maksutapaetua, kun liität tiliin S-Etukortti Visan. Tutustu S-Pankin kortteihin.
S-käyttäjätili on henkilökohtainen palvelu, jossa voit helposti hallinnoida omia asiakastietojasi. Lisäksi voit käyttää S-käyttäjätiliä kirjautumistilinä S-ryhmän verkkokaupoissa.
Kirjaudu osoitteeseen s-käyttäjätili.fi ja varmista, että olet liittänyt S-Etukorttisi asiakastietoihisi. Näin varmistat Bonusten kertymisen myös verkko-ostoksistasi.
Asiakasomistajapalvelu, puh. 010 76 5858
ma-pe 9-16 (mpm/pvm)
Asiakasomistajapalvelu ja S-Pankki -pisteet
(hae lähin ja varaa aika)
Itsepalvelu: S-käyttäjätili.fi