S-käyttäjätili on helppo ja turvallinen tapa kirjautua ja tunnistautua asiakasomistajaksi S-ryhmän verkkokaupoissa ja sovelluksissa. Kun liität S-käyttäjätiliin S-Etukorttisi, saat Bonuksen ja muut asiakasomistajaedut myös verkko-ostoista.
Kun liität S-käyttäjätiliin oman S-Etukorttisi saat Bonuksen ja muut asiakasomistajan edut myös verkko-ostoistasi. Lisäksi voit jatkossa tarkistaa ja hallinnoida omia asiakaomistajatietojasi osoitteessa s-käyttäjätili.fi, esimerkiksi:
Kirjaudu osoitteessa S-käyttäjätili.fi ja liitä tiliin S-Etukorttisi Omat tiedot -sivulla, kohdassa Etukortit ja jäsenyydet. Varaudu vahvaan pankkitunnistautumiseen.
Voit kirjautua myös pankkitunnuksilla, jos S-käyttäjätiliisi on liitetty S-Etukortti:
Vahvistettu puhelinnumero lisää myös tilisi tietoturvaa.
Näin vahvistat puhelinnumerosi:
Voit vaihtaa sähköpostiosoitteen joko S-mobiilissa tai osoitteessa s-käyttäjätili.fi
Vastaavalla tavalla voit vaihtaa myös puhelinnumerosi joko S-mobiilissa tai S-käyttäjätilillä.
Käyttäjätunnuksesi on sähköpostiosoitteesi.
Jos sinulla ei enää ole pääsyä sähköpostitiliin, jolla olet S-käyttäjätilin luonut, voit kirjautua pankkitunnuksillasi edellyttäen, että olet liittänyt asiakastietoihin oman S-Etukorttisi.
Näin kirjaudut pankkitunnuksilla:
Jos kirjautuminen pankkitunnuksilla ei ole mahdollista, soita S-ryhmän asiakasomistajapalveluun p. 010 76 5858, ma-pe 9–16 (mpm/pvm) tai laita viestiä palautelomakkeen kautta osoitteessa https://www.s-kanava.fi/palautelomake/.Valitse aiheeksi Asiakasomistajuus, S-Etukortti ja Bonus.
Voit kirjautua pankkitunnuksillasi edellyttäen, että olet liittänyt asiakastietoihin oman S-Etukorttisi.
Näin kirjaudut pankkitunnuksilla:
Jos kirjautuminen pankkitunnuksilla ei ole mahdollista, soita S-ryhmän asiakasomistajapalveluun p. 010 76 5858, ma-pe 9–16 (mpm/pvm) tai laita viestiä palautelomakkeen kautta osoitteessa https://www.s-kanava.fi/palautelomake/.Valitse aiheeksi Asiakasomistajuus, S-Etukortti ja Bonus.
Varmista, että annoit oikean sähköpostiosoitteen ja pyydä uudelleen vahvistuskoodin lähetystä.
Tarkista tarvittaessa myös sähköpostitilisi roskaposti-/mainos- ym. kansiot. Jos et edelleenkään saa sähköpostia voit yrittää myös tekstiviestikirjautumista.
Eräiden suomalaisten sähköpostipalveluiden ja käyttämämme palveluntarjoajan välillä sähköpostien kuluissa voi olla viivettä. Tiedossamme olevia ongelmallisia sähköpostiosoitteita ovat mm. *@iki.fi; *@kolumbus.fi.
Jos et saa useamman yrityksenkään jälkeen saa vahvistuskoodia sähköpostiosoitteeseesi, niin suosittelemme mahdollisuuksien mukaan käyttämään S-käyttäjätilisi tiedoissa jotain toista sähköpostiosoitetta.
Voit myös kirjautua S-käyttäjätilille pankkitunnuksillasi edellyttäen, että olet liittänyt asiakastietoihin oman S-Etukorttisi. Näin kirjaudut pankkitunnuksilla:
Jos kirjautuminen ei edelleenkään onnistu, soita S-ryhmän asiakasomistajapalveluun p. 010 76 5858, ma-pe 9–16 (mpm/pvm) tai laita viestiä palautelomakkeen kautta osoitteessa https://www.s-kanava.fi/palautelomake/.Valitse aiheeksi Asiakasomistajuus, S-Etukortti ja Bonus.
Selaimesi tietoturva-asetukset saattavat estää kirjautumisen kannalta tärkeän evästeen tallentamisen. Evästeen tallentamisen epäonnistuessa päädyt kirjautumiskoodin syöttämisen jälkeen “Kirjautuminen epäonnistui” sivulle (virhekoodi: AUTH-4376).
Kirjautumisen epäonnistumisen on havaittu toistuvan mobiililaitteiden selaimilla ja erityisesti Samsung Internet -selaimella.
Virheen tapahtuessa yritä kirjautumista toisella selaimella tai laitteella. Ongelma voi myös korjaantua yrittämällä kirjautumista uudelleen.
Virhetilanteen jatkuessa ole yhteydessä S-Asiakaspalveluun, puh. 010 76 5858 (mpm/pvm)
Tarkista, että olet antanut oikean puhelinnumeron ja varmista, että olet myös vahvistanut sen numeroon lähetetyllä vahvistuskoodilla. Kun puhelinnumero on vahvistettu S-käyttäjätilillä, voit käyttää sitä jatkossa kirjautumiseen.
Ensimmäisellä kerralla tarvitset kirjautumiseen sähköpostivahvistuksen. Kun vahvistat matkapuhelinnumerosi, niin voit käyttää sitä kirjautumiseen jatkossa. Voit vahvistaa puhelinnumeron S-käyttäjätilin Omat tiedot -sivulla.
Vahvistettu puhelinnumero lisää tilisi tietoturvaa sekä mahdollistaa tekstiviestikirjautumisen. Puhelinnumero voi olla vahvistettuna yhteen S-käyttäjätiliin kerrallaan.
Varmista myös, että puhelinnumero on oikeassa muodossa. Maakoodi valitaan alasvetovalikosta ja tekstikenttään laitetaan puhelinnumero ilman maakoodia, esim. 0501234567 tai 501234567
Jos tekstiviestiä ei saavu, voit pyytää tekstiviestin uudelleen lähetystä klikkaamalla “Lähetä uudelleen”. Jos et edelleenkään saa tekstiviestiä, kirjaudu sähköpostiosoitteellasi ja tarkista matkapuhelinnumerosi tilanne S-käyttäjätililtä.