KOLME EUROA PÄIVÄSSÄ ON
TONNIN SÄÄSTÖ VUODESSA.

MAKSAT KAIKESTA KIVASTA JA TÄRKEÄSTÄ VÄHEMMÄN KUIN MUUT

S-Etukorttietu: asiakasomistajalle omat hinnat, jotka saat S-Etukortilla. Sokos Emotionin kuukausittain vaihtuvat S-Etutuotteet.

Etukupongit: valikoituja kertatarjouksia S-mobiilissa, kuten ”tällä kupongilla -20 % yhdestä normaalihintaisesta tuotteesta”.

Asiakasomistajahinnat ravintoloissa ja kahviloissa: esimerkiksi vegaaniset MGM/Montalto Baronen luomuviinit (kuohu-, valko-, rosé- ja punaviinit) alkaen 24,90 € (norm. 36,90 €).

Asiakasomistajapäivät: massiivisia hintatempauksia. Esimerkiksi -15 % kaikista käyttötavaroista Prismassa. 

Tapahtumien pääsyliput ja vastaavat: Linnanmäki, teatteri, kotiottelu, Porin Jazz... asiakasomistajalle hinta on usein selvästi edullisempi.

OMA KORTTI JOKAISELLE
JOS TEILLÄ ON YHTEINEN JÄÄKAAPPI, VOITTE KERÄTÄ YHTEISESTI BONUSTA.

Mitä useampi kerää Bonusta, sitä nopeammin bonuspotti ja -prosentti nousee. Riittää, että yksi taloudestanne liittyy asiakasomistajaksi, ja kutsuu muut S-kanavalla mukaan asiakasomistajatalouteen. Ikärajaa ei ole. Bonus maksetaan aina talouden pääjäsenen tilille.

Näin kutsut muut mukaan:

  1. Kirjaudu S-käyttäjätilille
  2. Varmista, että olet liittänyt S-käyttäjätiliin myös S-Etukorttisi tiedot.
  3. Siirry Asiakasomistajuus -sivulle ja lisää tai kutsu henkilö talouteesi.
  • Alaikäisen huoltajana ja asiakasomistajatalouden pääjäsenenä voit lisätä lapsesi talouteen ja tilata hänelle käteiskortin saman tien.
  • Täysi-ikäiselle henkilölle lähtee automaattisesti sähköpostikutsu talouteen. Kutsun hyväksyttyään hän voi tilata itselleen S-Etukortin haluamillaan ominaisuuksilla.
Liity asiakasomistajaksi

SAAT KOKO TALOUDEN
PÄIVITTÄISET PANKKIPALVELUT MAKSUTTA

Asiakasomistajana saat S-Pankin päivittäiset pankkipalvelut täysin maksutta kaikille samalla jääkaapilla käyville:

  • Tilit
  • Pankkitunnukset
  • Verkkopankki ja S-mobiili
  • S-Etukortti Visa ilman vuosi- tai kuukausimaksuja
  • Käteisen tallettaminen ja nostaminen S-ryhmän toimipisteissä
  • S-Laina ilman avauspalkkiota
S-mobiili on fiksun kuluttamisen monitoimityökalu.

S-mobiili on asiakasomistajan tärkein apuväline: siinä on kaikki fiksu ja hyödyllinen yhdessä. Heti, kun kirjaudut sisään:

  • voit tarkistaa bonustilanteesi
  • kirjata Bonuksen S-mobiilissa olevalla S-Etukortilla
  • näet vain asiakasomistajalle tarkoitettu edut ja tarjoukset
  • näet ruokakorisi kotimaisuustason ja hiilijalanjäljen
  • voit vertailla kaupparyhmien yksittäisten kauppojen hintatasoa
  • ja paljon muuta
Lataa S-mobiili nyt
YKSIN EI MAAILMAA MUUTA, MUTTA NELJÄN MILJOONAN VOIMIN SEN VOI TEHDÄKIN.
OMAT OSTOT
Hiilijalanjälkilaskuri: löydä oman ostoslistasi helpot ilmastoteot.

Hiilijalanjälkilaskurista näet, mistä oman ostoskorisi ruoan hiilijalanjälki syntyy, mitkä tuoteryhmät ovat suurimmat kuormittajat ja miten voisit jalanjälkeäsi helposti pienentää. Samalla voit seurata hiilijalanjälkesi kehitystä kuukausi- ja vuositasolla.

Laskelmissa huomioitu koko ketju kauppaan asti:

  • maataloustuotanto
  • jalostus
  • pakkaukset
  • kuljetukset

Hiilijalanjälkilaskuria on kehitetty yhdessä Luonnonvarakeskuksen (Luken) asiantuntijoiden kanssa. Tuoteryhmäkohtaiset ilmastovaikutukset perustuvat olemassa olevaan, tuoreimpaan tutkimustietoon.

Lue tarkka menetelmäkuvaus
OMAT OSTOT
Kotimaisuuslaskuri: mistä ruokasi tulee, mihin eurosi menevät?

Kotimaisuuslaskurilla voit varmistua ostamiesi ruokatuotteiden raaka-aineiden ja valmistuksen todellisesta kotimaisuudesta – ensimmäistä kertaa yhdessä palvelussa.

Kotimaisuuslaskuri erottelee toisistaan sekä raaka-aineiltaan että valmistukseltaan kotimaiset tuotteet, Suomessa valmistetut tuotteet ja Suomen ulkopuolella valmistetut tuotteet.

Näet tiedot helposti jopa yksittäisen tuotteen osalta.

MITEN TIETOJASI KÄYTETÄÄN

KUIVAA ASIAA, JOSTA JOKAISEN KANNATTAISI KIINNOSTUA.

Aina kun teet ostoksen, siitä syntyy asiakastietoa. Kaikki yritykset keräävät sitä. Sanotaan että se on uusi kulta: siitä kilpaillaan, sitä ostetaan, myydään ja jopa varastetaan. 

On ihan tervettä kysyä, miten yritykset käyttävät tuota tietoa käytetään ja kenen eduksi. 

Osuuskaupassa tuohon on helppo vastata: se kuuluu asiakasomistajille, ja sitä käytetään vain heidän eduksi. Aivan kuten osuuskaupan tuottokin.