S-Etukorttietu: asiakasomistajalle omat hinnat, jotka saat S-Etukortilla. Sokos Emotionin kuukausittain vaihtuvat S-Etutuotteet.
Etukupongit: valikoituja kertatarjouksia S-mobiilissa, kuten ”tällä kupongilla -20 % yhdestä normaalihintaisesta tuotteesta”.
Asiakasomistajahinnat ravintoloissa ja kahviloissa: esimerkiksi vegaaniset MGM/Montalto Baronen luomuviinit (kuohu-, valko-, rosé- ja punaviinit) alkaen 24,90 € (norm. 36,90 €).
Asiakasomistajapäivät: massiivisia hintatempauksia. Esimerkiksi -15 % kaikista käyttötavaroista Prismassa.
Tapahtumien pääsyliput ja vastaavat: Linnanmäki, teatteri, kotiottelu, Porin Jazz... asiakasomistajalle hinta on usein selvästi edullisempi.
Mitä useampi kerää Bonusta, sitä nopeammin bonuspotti ja -prosentti nousee. Riittää, että yksi taloudestanne liittyy asiakasomistajaksi, ja kutsuu muut S-kanavalla mukaan asiakasomistajatalouteen. Ikärajaa ei ole. Bonus maksetaan aina talouden pääjäsenen tilille.
Näin kutsut muut mukaan:
Asiakasomistajana saat S-Pankin päivittäiset pankkipalvelut täysin maksutta kaikille samalla jääkaapilla käyville:
S-mobiili on asiakasomistajan tärkein apuväline: siinä on kaikki fiksu ja hyödyllinen yhdessä. Heti, kun kirjaudut sisään:
Hiilijalanjälkilaskurista näet, mistä oman ostoskorisi ruoan hiilijalanjälki syntyy, mitkä tuoteryhmät ovat suurimmat kuormittajat ja miten voisit jalanjälkeäsi helposti pienentää. Samalla voit seurata hiilijalanjälkesi kehitystä kuukausi- ja vuositasolla.
Laskelmissa huomioitu koko ketju kauppaan asti:
Hiilijalanjälkilaskuria on kehitetty yhdessä Luonnonvarakeskuksen (Luken) asiantuntijoiden kanssa. Tuoteryhmäkohtaiset ilmastovaikutukset perustuvat olemassa olevaan, tuoreimpaan tutkimustietoon.
Kotimaisuuslaskurilla voit varmistua ostamiesi ruokatuotteiden raaka-aineiden ja valmistuksen todellisesta kotimaisuudesta – ensimmäistä kertaa yhdessä palvelussa.
Kotimaisuuslaskuri erottelee toisistaan sekä raaka-aineiltaan että valmistukseltaan kotimaiset tuotteet, Suomessa valmistetut tuotteet ja Suomen ulkopuolella valmistetut tuotteet.
Näet tiedot helposti jopa yksittäisen tuotteen osalta.
MITEN TIETOJASI KÄYTETÄÄN
Aina kun teet ostoksen, siitä syntyy asiakastietoa. Kaikki yritykset keräävät sitä. Sanotaan että se on uusi kulta: siitä kilpaillaan, sitä ostetaan, myydään ja jopa varastetaan.
On ihan tervettä kysyä, miten yritykset käyttävät tuota tietoa käytetään ja kenen eduksi.
Osuuskaupassa tuohon on helppo vastata: se kuuluu asiakasomistajille, ja sitä käytetään vain heidän eduksi. Aivan kuten osuuskaupan tuottokin.