Usein kysytyt kysymykset

S-mobiili ei toimi. Mitä teen?

Jos et pysty käyttämään S-mobiilia lainkaan, poista sovellus puhelimestasi ja lataa se uudestaan sovelluskaupastasi.

Jos pystyt käyttämään S-mobiilia, mutta se ei toimi normaalisti, toimi seuraavasti:

  1. Kirjaudu ulos sovelluksesta Minä-osiossa
  2. Sulje S-mobiili avoinna olevien sovellusten joukosta
  3. Avaa sovellus kokonaan uudelleen ja kirjaudu uudelleen sisään

Voit tarvittaessa ottaa meihin yhteyttä verkkopankin viestillä tai puhelimitse.

Kerro mahdollisimman tarkasti:

  1. Mitä tapahtui ja milloin
  2. Puhelinmallisi (esim. iPhone 6)
  3. Mikä puhelimen käyttöjärjestelmäversio sinulla on käytössä (esim. iOS 10.3.3 tai Android 7.0)
  4. S-mobiilin versio (löytyy S-mobiilin Minä-osiosta)