Usein kysytyt kysymykset

S-mobiili ei toimi. Mitä teen?

Jos et pysty käyttämään S-mobiilia lainkaan, poista sovellus puhelimestasi ja lataa se uudestaan sovelluskaupastasi.

Jos pystyt käyttämään S-mobiilia, mutta se ei toimi normaalisti, toimi seuraavasti:

  1. Avaa valikko sovelluksen oikeasta yläkulmasta.
  2. Valitse Asetukset-otsikon alta Yleiset.
  3. Valitse Kirjaudu ulos sovelluksesta.
  4. Sulje S-mobiili avoinna olevien sovellusten joukosta.
  5. Avaa sovellus kokonaan uudelleen ja kirjaudu sisään.

*S-mobiili uudistuu keväällä 2019. Versiopäivitys julkaistaan sovelluskauppoihin vaiheittain. Versiopäivityksen jälkeen löydät asetukset ja sovellusversion tiedot Minä-osiosta:

  1. Kirjaudu ulos sovelluksesta
  2. Sulje S-mobiili, avaa se uudelleen ja kirjaudu uudelleen sisään.*

Voit tarvittaessa ottaa meihin yhteyttä verkkopankin viestillä tai puhelimitse.

Kerro mahdollisimman tarkasti:

  1. Mitä tapahtui ja milloin
  2. Puhelinmallisi (esim. iPhone 6)
  3. Mikä puhelimen käyttöjärjestelmäversio sinulla on käytössä (esim. iOS 10.3.3 tai Android 7.0)
  4. S-mobiilin versio (löytyy S-mobiilin valikosta: Asetukset - Yleiset - Tietoja S-mobiilista - Sovellusversio)