Usein kysytyt kysymykset

S-mobiili ei toimi. Mitä teen?

  1. Tarkista, onko sovelluksesta saatavilla uusi versiopäivitys ja lataa se sovelluskaupasta, jos on.
  2. Jos et pysty käyttämään S-mobiilia lainkaan, poista sovellus puhelimestasi ja lataa se uudestaan sovelluskaupastasi.
  3. Jos pystyt käyttämään S-mobiilia, mutta se ei toimi normaalisti, toimi seuraavasti:

  4. Kirjaudu ulos sovelluksesta Minä-osiossa
  5. Sulje S-mobiili avoinna olevien sovellusten joukosta
  6. Avaa sovellus kokonaan uudelleen ja kirjaudu uudelleen sisään

Voit tarvittaessa ottaa meihin yhteyttä verkkopankin viestillä tai puhelimitse.

Kerro mahdollisimman tarkasti:

  1. Mitä tapahtui ja milloin
  2. Puhelinmallisi (esim. iPhone 6)
  3. Mikä puhelimen käyttöjärjestelmäversio sinulla on käytössä (esim. iOS 10.3.3 tai Android 7.0)
  4. S-mobiilin versio (löytyy S-mobiilin Minä-osiosta)