Usein kysytyt kysymykset

Mitä kannattaa tehdä, jos S-mobiilin päivittäminen uuteen versioon ei meinaa onnistua?

Siirtymä sovelluksen uuteen versioon saattaa aiheuttaa ruuhkia, jotka ilmenevät tilapäisinä häiriöinä sovelluksen käyttöönoton yhteydessä, joten käyttöönottoa kannattaa yrittää myöhemmin uudelleen. Voit myös koittaa vaihtaa Wi-Fi-verkosta mobiiliverkkoon tai toisin päin, jos lataus ei etene.

Kannattaa myös tutustua sovelluskaupan tarjoajan ohjeisiin, esim. Googlen Play Kaupan osalta täällä: https://support.google.com/googleplay/answer/7513003?hl=fi ja AppleStoren osalta täällä: https://support.apple.com/fi-fi/HT207165

Tarvittaessa voit vapauttaa laitteesta tilaa esim. poistamalla sovelluksia tai kuvia, tai tyhjentämällä Play-kaupan välimuistin asetuksista (-> tallennustila). Tämän sijainti voi vaihdella eri puhelinmallien kohdalla esim: Nokia: Asetukset -> Tallennustila -> Muut sovellukset -> Google Play Kauppa tai Samsung (A3): Asetukset -> Laitteen ylläpito -> Tallennustila. Ja siellä on nappi "Vapauta tallennustilaa poistamalla tarpeettomat tiedot…”