Information, nytta, handla bekvämt

Tjänster som gör livet lättare

Vi hoppas att du kan uppleva ägarkundsrelationen som en trevlig sak som underlättar i vardagen. Vi har utvecklat en hel del tjänster som hjälper dig att få ut ännu mer av din ägarkundsrelation och att bekvämt sköta ärenden som anknyter till den.

Information och nytta - när du själv vill

S-kanava är portalen till S-gruppens alla tjänster. Via S-kanava kan du också logga in i  din egen kundrelations "hembo", tjänsten Oma S-kanava. Där hittar du uppgifter om dina bonusköp, där kan du komplettera dina kunduppgifter och t.ex. abonnera på nyhetsbrev. S-mobil är en app som hämtar bonusuppgifter, banktjänster och förmåner till din telefon. S-Bankens webbank är en mångsidig och användarvänlig tjänst för skötsel av den egna ekonomin.

Post till dig

Ägarkundsposten som kommer ut 6 gånger om året är också en viktig informationskälla. Den ger information om handelslagets förmåner och inkluderar en bonusberäkning och tidningen Samarbete. Du kan läsa innehållet i ägarkundsposten i tjänsterna Oma S-kanava och Yhteishyvä Live.

På de här sidorna kan du bekanta dig med kommunikationstjänsterna som står till ditt förfogande, och får också svar på de allmännaste frågorna kring kundrelationen.

Oma S-kanava

S-mobil

S-Bankens webbank

Medlemsnumret och koderna

Adressändringar