Butiken vill höra din åsikt

För dig som ägarkund är det lönt att vara med om att utveckla handelslaget, ge respons och ställa frågor. Du är vår viktigaste kund, så låt din röst bli hörd. Vi lyssnar, det lovar vi.

Vanliga frågor

Välj tema för din respons

Din adressändring uppdateras automatiskt

Observera, att du inte behöver anmäla adressändringar till S-gruppen. Uppgifterna uppdateras automatiskt från Befolkningsdatasystemet.

Dina kontaktuppgifter i Oma S-kanava

Du kan kolla adressuppgifterna som är lagrade i S-gruppens ägarkunds- och kundregister i tjänsten Oma S-kanava.

Logga in på oma S-kanava

Anmälningar om förlorat S-Förmånskort

Kort med betalegenskaper

Alla S-Förmånskort med betalningsegenskaper kan spärras via bankernas gemensamma rikstäckande spärrtjänsttelefon.

  • Samtal från Finland 020 333 (24 h/dygn)
  • Samtal från utlandet + 358 20 333 (24 h/dygn)

Från och med anmälningsögonblicket överförs ansvaret för missbruk av kortet från dig till dess utställare.

Kontantkort

Om ett kontantkort förkommer, beställer man ett nytt kort genom att anmäla förlusten vid kundtjänststället på ett av S-gruppens verksamhetsställen.