Förnya kort

Beställ ett nytt S-Förmånskort i stället för ett slitet eller skadat kort, så försäkrar du dig om alla förmåner också framöver.

Du kan beställa ett nytt S-Förmånskort Visa i stället för ett slitet eller skadat kort på följande sätt:

  • Skicka ett meddelande via S-Bankens webbank.
  • Ring S-Bankens Kundtjänst, tfn 010 765 810 (må–fr kl. 8–20, samtalskostnad 0,0835 €/samtal + 0,1209 €/min)
  • Besök något av S-gruppens kundtjänstställen – de finns på Prisma och på de största Sokosvaruhusen och S-marketenheterna.

För förnyandet debiteras en avgift enligt S-Bankens servicetariff.

Du kan beställa ett nytt kontantkort i stället för ett slitet eller skadat kort på följande sätt:

  • Skicka E-post på S-gruppens responsblankett
  • Besök något av S-gruppens kundtjänstställen – de finns på Prisma, på de största Sokosvaruhusen och på vissa S-marketar.
  • Ring S-gruppens ägarkundstjänst (010 76 5859, må-fr kl. 8–20 0,088 €/min).

Kortet är gratis.