Kauppa kaipaa mielipidettäsi

Asiakasomistajana sinun kannattaa osallistua osuuskauppasi kehittämiseen, antaa palautetta ja esittää kysymyksiä. Sinä olet tärkein asiakkaamme, joten käytä ääntäsi. Lupaamme kuunnella.

Tuotetiedot Kotimaista-, Rainbow- ja X-tra –tuotteista löytyvät osoitteesta foodie.fi.

Usein kysytyt kysymykset

Valitse palautteen aihe

Osoitteenmuutoksesi päivittyy automaattisesti

Huomioithan, että sinun ei tarvitse ilmoittaa osoitteenmuutosta S-ryhmälle. Tiedot päivittyvät automaattisesti Väestötietojärjestelmästä.

Yhteystietosi Omalla S-kanavalla

Voit tarkastaa S-ryhmän asiakasomistaja- ja asiakasrekisterissä olevat osoitetietosi Omalta S-kanavalta.

S-Etukortin katoamisilmoitukset

Maksuominaisuuskortit

Kaikki maksuominaisuuksia sisältävät S-Etukortit voi sulkea pankkien yhteisen valtakunnallisen sulkupalvelunumeron kautta

  • Suomesta soitettaessa numeroon 020 333 (24 h/vrk)
  • Ulkomailta soitettaessa + 358 20 333 (24 h/vrk)

Ilmoitushetkellä vastuu kortin mahdollisesta väärinkäytöstä siirtyy S-Etukortin ehtojen mukaisesti sinulta kortinantajalle.

Käteiskortit

Käteiskortin katoamisesta riittää ilmoitus S-ryhmän toimipaikan asiakaspalvelupisteeseen uuden kortin tilaamiseksi.