Usein kysyttyä MobilePaysta S-ryhmässä
Missä S-ryhmän toimipaikassa voin maksaa MobilePaylla?
Jos puhelinlaitteeni vaihtuu, miten saan MobilePayn siihen käyttööni?
MobilePayn maksutapahtuma epäonnistui. Mistä se voi johtua?
Mitä puhelinta voi käyttää MobilePay-maksamiseen?
Mistä tiedän, että puhelimeni MobilePay-sovellus on maksuvalmiudessa?
Miten vaihdan maksukorttia MobilePaylla ennen kassalla maksamista?
Yritän maksaa MobilePaylla siihen tallentamallani yrityskortilla, mutta en pysty valitsemaan yrityskorttia maksutavaksi.
Voinko valita MobilePay-sovelluksen kieleksi ruotsin?
MobilePay:n käyttöehdoissa kerrotaan lukitulta näytöltä maksamisesta. Miksi en ole onnistunut maksamaan näin?
Miten voin olla varma siitä, että MobilePaylla hyväksyn kassalinjan takaosassa vain omat ostoni?
Mitä tapahtuu, jos näppäinlukko menee päälle kesken MobilePayn ostosten teon MobilePaylla?
Voinko tehdä käteisnoston kassalla MobilePaylla?
Miten MobilePay toimii, jos puhelinnumeroni vaihtuu? Mitä minun pitää tehdä?
Kuinka ison summan voin maksaa MobilePaylla?
Voiko MobilePayssa olevaa kuittia käyttää tositteena reklamaatiotilanteissa?
Bonukseen ja S-Etukorttiin liittyvät kysymykset
Kuinka saan Bonusta MobilePayllä tehdyistä ostoista?
Mistä voin varmistaa, että olen saanut MobilePay ostoistani Bonusta?
Yritin aktivoida Bonuksen MobilePayhin, mutta se ei onnistu, minua pyydetään vain ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun?
Olen aktivoinut Bonuksen MobilePayhin, mutta en saanut Bonusta ostoksista?
En ole muistanut aktivoida Bonusta MobilePayhin, voinko kuitenkin saada Bonusta ostoista ja maksaa MobilePaylla?
Saanko asiakasomistajaedun, esim. halvemman kampanjahinnan, ilman fyysistä S-Etukorttia, jos en maksa ostosta MobilePayllä? Riittääkö, että näytän MobilePayssä aktivoidun Bonuksen?