Miten voin seurata Bonuksen kertymistä? 

Linkit
Kätevimmin voit seurata Bonuksen kertymistä lataamalla S-mobiilin kännykkään.  S-mobiili on saatavilla niin Applen iOS-, Googlen Android- kuin Microsoftin Windows-puhelimelle. 
S-mobiili toimii kaikkien pankkien pankkitunnuksilla – täysin maksutta!  
 
Asiakasomistajatalouden pääjäsenelle lähetetään sähköpostiin kuukausittain tieto maksetun Bonuksen määrästä. Viesti lähetetään, jos yhteystiedoista löytyy sähköpostiosoite. Sähköpostiosoitteen päivittäminen on nopeaa ja vaivatonta. S-kanava.fi/tiedot
 
Bonustiedot voit tarkistaa myös asiakasomistajan omasta verkkopalvelusta Omalta S-kanavalta. Kirjaudu palveluun osoitteessa s-kanava.fi/kirjaudu. Bonustiedot löydät myös seuraavilta S-ryhmän verkkosivuilta: Yhteishyvä.fi, Prisma.fi, Sokos.fi, Kodin Terra.fi , Alepa.fi ja ABC-asemat.fi. Bonustiedot saat näkyviin kirjautumalla kyseisiin palveluihin.
Myös S-Pankin verkkopankin kautta pääset Omalle S-kanavalle tarkastelemaan bonustietojasi.
 
Mikäli et koe verkkopalveluita omaksesi, voit tarkistaa bonustilanteesi myös toimipaikan itsepalvelupisteessä S-Etukorttipäätteellä. S-Etukorttipäätteellä asioidessasi tarvitset S-Etukorttisi lisäksi myös nelinumeroisen asiakastunnuksesi. Asiakastunnus ei ole sama kuin kassalla maksettaessa käytettävä kortin pin-koodi. Jollet muista omaa asiakastunnustasi, voit tarvittaessa tarkistaa sen Omalta S-kanavalta, myymälän asiakaspalvelupisteestä tai soittamalla S-ryhmän asiakasomistajapalveluun (010 76 5858 ma–pe 8–20, puhelun hinta 0,088 €/min).