Kortin uusiminen

Tilaa uusi S-Etukortti kuluneen tai muuten vioittuneen tilalle, niin varmistat, että saat edut talteen jatkossakin.

Uuden S-Etukortti Visan kuluneen tai vioittuneen tilalle voit tilata seuraavilla tavoilla:

  • Lähetä viesti S-Pankin verkkopankissa: s-pankki.fi
  • Soita S-Pankin Asiakaspalveluun: puh. 010 765 800, avoinna ma–pe klo 8–20, puhelun hinta 0,0835 €/puhelu + 0,1209 €/min.
  • Poikkea asiakaspalvelupisteessä, jonka löydät Prismoista, suurimmista Sokoksista ja joistakin S-marketeista.

Uudesta kortista veloitetaan S-Pankin palveluhinnaston mukainen maksu.

Kuluneen tai vioittuneen käteiskortin voit uusia seuraavilla tavoilla:

  • Laita sähköpostia S-kanavan palautelomakkeen kautta.Kerro palautelomakkeella korttia tilatessasi vähintään nimesi, osoitteesi  ja jäsennumerosi / syntymäaikasi.
  • Asioi S-ryhmän asiakaspalvelupisteessä, jonka löydät Prismoista, suurimmista Sokoksista ja joistakin S-marketeista.
  • Soita S-ryhmän asiakasomistajapalveluun (010 76 5858 ma–pe 8–20, puhelun hinta 0,088 €/min).

Kortti on maksuton.