Kadonneen kortin sulkeminen

Jos maksukortti katoaa, sulje se heti!

Jos maksuominaisuuksia sisältävä S-Etukorttisi katoaa, soita viipymättä korttien sulkupalveluun. Numero kannattaa tallentaa matkapuhelimeen. Palvelu on avoinna joka päivä 24 h/vrk. Vastuusi kortin mahdollisesta väärinkäytöstä päättyy ilmoitushetkellä.

Sulkupalvelun numerot:

  • Kotimaasta soitettaessa puh. 020 333
  • Ulkomailta soitettaessa puh. + 358 20 333

Uuden maksuominaisuuskortin suljetun kortin tilalle saat näin:

  • Lähetä viesti S-Pankin verkkopankissa: s-pankki.fi
  • Soita S-Pankin Asiakaspalveluun (puh. 010 765 800, avoinna ma–pe klo 8–20, puhelun hinta 0,0835 €/puhelu + 0,1209 €/min). Varaudu siihen että asiakkuutesi tunnistamiseen tarvitset pankkitunnukset.
  • Käy asiakaspalvelupisteessä, jonka löydät Prismoista, suurimmista Sokoksista ja S-marketeista. Uudesta kortista veloitetaan S-Pankin palveluhinnaston mukainen maksu.

Jos käteiskorttisi, S-Etukortti ilman maksuominaisuuksia, katoaa, voit tilata itsellesi uuden kortin seuraavasti:

  • Asioi S-ryhmän asiakaspalvelupisteessä, jonka löydät Prismoista, suurimmista Sokoksista ja S-marketeista.
  • Soita S-ryhmän asiakaspalveluun (010 76 5858 ma–pe 8–20, puhelun hinta 0,088 €/min).