Miten Bonusten tarkistus S-Etukorttipäätteeltä toimii?

Linkit
S-Etukorttipääte näyttää reaaliaikaisen tilanteen samaan asiakasomistajatalouteen kuuluvien henkilöiden yhteenlasketuista bonusostoista. Tiedot voi halutessaan myös tulostaa kuitille. Jokainen samaan asiakasomistajatalouteen kuuluva voi tarkistaa talouden bonusostojen yhteissumman omalla S Etukortillaan.  
 
Bonustiedot tarkistetaan syöttämällä S-Etukortti itsepalvelupisteessä olevaan S-Etukorttipäätteeseen ja painamalla F3-näppäintä. Tämän jälkeen pääte pyytää antamaan 4-numeroisen asiakastunnuksen. Huom! S-Etukorttipäätteellä käytettävä asiakastunnus ei ole sama kuin kassan maksupäätteellä käyttämäsi kortin PIN-koodi. Jos et tiedä tai muista omaa henkilökohtaista asiakastunnustasi, voit tarkistaa sen Omalta S-kanavalta, Asiakasomistajapalvelu ja S-Pankki -pisteellä (useimmat Prismat ja Sokokset, valikoidut S-marketit) tai soittamalla S-ryhmän asiakasomistajapalveluun p. 010 76 5858 ma-pe 8–20 (0,084 €/min).
 
S-Etukorttipääte löytyy useista S-ryhmän toimipaikkojen itsepalvelupisteistä. Lähimmän S-Etukorttipäätteen voi tarkistaa täältä.