Miten Bonusten tarkistus S-Etukorttipäätteeltä toimii?

Linkit
S-Etukorttipääte näyttää reaaliaikaisen tilanteen samaan asiakasomistajatalouteen kuuluvien henkilöiden yhteenlasketuista bonusostoista. Tiedot voi halutessaan myös tulostaa kuitille. Jokainen samaan asiakasomistajatalouteen kuuluva voi tarkistaa talouden bonusostojen yhteissumman omalla S Etukortillaan.  
 
Bonustiedot tarkistetaan syöttämällä S-Etukortti itsepalvelupisteessä olevaan S-Etukorttipäätteeseen ja painamalla F3-näppäintä. Tämän jälkeen pääte pyytää antamaan 4-numeroisen asiakastunnuksen. Huom! S-Etukorttipäätteellä käytettävä asiakastunnus ei ole sama kuin kassan maksupäätteellä käyttämäsi kortin PIN-koodi. Jos et tiedä tai muista omaa henkilökohtaista asiakastunnustasi, voit tarkistaa sen Omalta S-kanavalta, toimipaikan asiakaspalvelupisteestä tai soittamalla S-ryhmän asiakasomistajapalveluun (010 76 5858 ma-pe 8–20, puhelun hinta 0,088 €/min).
 
S-Etukorttipääte löytyy useista S-ryhmän toimipaikkojen itsepalvelupisteistä (mm. Prismat, Sokokset, ja S-marketit). Lähimmät S-Etukorttipäätteet voi tarkistaa S-kanavalta.