6.10.2018

Kehitä kanssamme, asiakasomistaja

Asiakasomistajamme ovat ainoita omistajiamme. Siksi haluamme kuulla juuri sinun ajatuksesi ja ideasi yhteisen osuuskauppamme kehittämiseksi.

Asiakasomistajien määrä on ylittänyt jo 200 000 rajapyykin!

Tutulle asiakaspalvelijalle on luontevaa esittää kysymyksiä ja kertoa tuotetoiveista Omassa kaupassa asioidessa. Sähköinen asiointi on tutkitusti asiakasomistajien mieleen ja heti Pirkanmaanosuuskauppa.fi etusivulla onkin Anna palautetta -linkki. Sen kautta kysymyksesi ohjautuu meillä suoraan asiastasi vastaavalle henkilölle, esimerkiksi toimitusjohtajallemme Timolle.

Olemme itsekin aktiivisia ja haluamme ymmärtää ja jopa ennakoida toiveitasi. Käytämme markkinatutkimus- ja myyntitietoa, jonka avulla suunnittelemme vaikkapa vakkari-Salesi valikoimaa. Pyydämme säännöllisesti palautetta asioinnista. Kun käyt lounaalla Puistossa, älä hämmästy, kun laitamme viestin kysyäksemme, suosittelisitko ravintolaa vierailusi perusteella. Keräämme säännöllisesti ideoita ja palautetta asiakaspaneelissamme Ässäraadissa, johon olet lämpimästi tervetullut mukaan! Ässäraatilaiset pääsevät vastaamaan lyhyisiin kyselyihin ja toisinaan osallistumaan laajempiin tutkimuskokonaisuuksiin.

Esimerkiksi viime keväänä kutsuimme asiakasomistajia Osuusravintola Oksaan maistamaan tuotteita ja kertomaan näkemyksiään miljööstä ja palvelusta. Haluatko osallistua Oman kauppasi kehittämiseen entistä aktiivisemmin? Laita vaikka saman tien viestiä Pirkanmaan Osuuskaupan Facebookissa tai liity Ässäraatiin kirjautumalla Oma S-kanavalle: www.s-kanava.fi/web/s/vaikuttaminen.

Heidi Jäppinen
Pirkanmaan Osuuskaupan asiakkuusasiantuntija, joka aloitti vuosi sitten uudelleen kuvaamataitoharrastuksensa.

Anna palautetta: www.pirkanmaanosuuskauppa.fi