Usein kysyttyä - Muutoksia asiakasomistajapostissa

 

Miksi lehti ei tule kuin joka toinen kuukausi?
Halpuuttaminen jatkuu ja siksi myös printtipostista säästetään. Lehti on ilmestynyt joka toinen kuukausi jo vuoden 2015 alusta.
Miksi Bonuslaskelmaa ei enää tule Yhteishyvän mukana?
Pystymme tarjoamaan asiakkaalle tiedot reaaliaikaisemmin digitaalisesti S-mobiilissa tai Omalla S-kanavalla.
Mistä näen edut jatkossa?
S-Mobiilissa edut kulkevat aina mukanasi, lisäksi S-kanavan Edut ja tapahtumat - osiosta näet osuuskauppasi edut laajemmin, voit mm. lukea kuvastot digipaperina.
Voiko lehden muuttaa sähköiseksi?
Et löydä Yhteishyvä-lehteä sähköisessä muodossa sellaisenaan verkosta. Sen sijaan Yhteishyvä.fi -sivustolta löydät muun muassa kaikki Yhteishyvä Ruoka -liitteen reseptit, hyödyllisiä artikkeleita, ajankohtaisia tärppejä, lukujuttuja, videoita, kilpailuja ja palautteenantomahdollisuuden.
Jos et halua ollenkaan paperista Yhteishyvää, vaan haluat nauttia vaan verkossa olevista Yhteishyvän sisällöistä, kirjaudu omalle S-kanavalle ja annat sähköpostiosoitteesi, lähetämme tällöin kuukauden oleelliset asiat sinulle sähköpostilla, jonka linkeistä pääset suoraan Yhteishyvä.fi -sivuston ajankohtaisiin sisältöihin. Voit seurata Yhteishyvää myös sosiaalisessa mediassa, Facebookissa, Instagramissa ja Pinterestissä.
Miksi Bonusrahaseteleitä ei enää tule Yhteishyvän mukana? Minkä takia S-Tili pitäisi avata?
Kulusäästöillä synnytetty Halpuuttaminen jatkuu ja siksi myös printtipostista säästetään. HOK-Elannossa uusille asiakkaille ei enää vuoden 2007 jälkeen ole ollut mahdollista saada Bonusta bonusrahana, vaan kaikille on asiakasomistajakonseptin mukaan avattu S-Tili.
Milloin Bonus maksetaan tilille?
Bonus maksetaan S-Tilille joka kuukauden 10. päivä.
Kuinka voin avata S-Tilin?
  • Avaa S-Tili S-kanavalla
  • Soita asiakaspalvelunumeroon 010 76 60211 klo 8-16 (0,088 €/min)
  • Tule käymään Prisman tai Sokoksen asiakaspalvelupisteessä. Yhdellä käynnillä voit hoitaa tilin avauksen sekä S-Etukortti Visa Debit kortin tilauksen.
     
Miten Bonuksen voi käyttää S-Tililtä?
Bonuksen voi käyttää ostoksen maksamiseen, nostaa käteisenä tililtä, siirtää toiselle tilille esim. Bonus rahastotilille tai toisen pankin tilille.  Bonuksen voi jättää myös S-Tilille säästöön kasvamaan korkoa.

 

Maksaako S-Tili, kortti tai tunnukset?
Eivät maksa, omistajana saat S-Pankin peruspankkipalvelut eli käyttötilin, S-Etukortti Visan ja verkkopankin maksutta käyttöösi. Kun sinulla on pankkitunnukset, voit käyttää myös S-mobiilia maksutta. Lisäksi Otto-automaateilla tehtäville nosto- ja saldotapahtumillekin löytyy maksuton vaihtoehto. Voit nostaa ja tallettaa käteistä S-ryhmän kauppojen kassoilla ilman palvelumaksuja. Lisäksi saat tarkistettua tilisi saldon maksutta verkkopankissa tai aina mukana kulkevasta S-mobiilista.
Mistä voin seurata bonusostojani?
Bonusostoistasi saat ajantasaista tietoa
  • Omalta S-kanavalta
  • S-mobiilista
  • S-Pankin verkkopankin kautta
  • S-ryhmän toimipaikkojen S-Etukorttipäätteistä, joita on Sokoksissa, Prismoissa ja S-marketeissa
  • Kuukausittaisesta sähköpostikirjeestä
Voiko Bonuksen ohjata muun kuin S-Pankin tilille?
Ei voi. Bonus maksetaan vain S-ryhmän oman rahalaitoksen tilille, eli S-Pankkiin. S-ryhmässä pyritään aina kustannustehokkuuteen, jotta asiakasomistajan saama hyöty olisi mahdollisimman suuri. Bonuksen ohjaaminen muiden pankkien tileille aiheuttaisi ylimääräisiä kustannuksia.