Asiakasomistajuus

 

 

 

HOK-Elannon Prismojen tuplabonus-kampanjaan kuuluneiden ostojen Bonus on jäänyt kirjautumatta tuplana 30.11.

Järjestelmässä tapahtuneen virheen takia Bonus ei  ole kirjautunut tuplana. 30.11. tehdyt ostot kirjataan uudestaan joulukuun bonuskertymään eli ne näkyvät yksinkertaisina marras- ja joulukuun bonusostoissa kerryttäen molempien kuukausien bonuskertymää.

Pyydämme niitä asiakkaita, jotka haluavat tarkistuslaskennan marraskuun ostoksistaan, ottamaan yhteyttä HOK-Elannon Asiakasomistajapalveluun. Joulukuun bonuslaskennan  jälkeen (5.1.2018 alkaen) pystymme laskemaan mahdollisesti menetetyt Bonukset ja hyvittämään erotuksen S-Tilille.

Pahoittelemme virhettä ja toivotamme hyvää joulunaikaa.

Yhteystiedot: hok-elanto.aop@sok.fi tai 010 76 60210 ma-pe klo 8-20 (0,088 €/min).

Varaa aika omistajapalveluun

Ajanvarauksella voit hoitaa osuuskaupan jäsenyyteen eli asiakasomistajuuteen liittyviä asioita.

Varaa aika

Käytössäsi elämää helpottavia palveluita

Olemme kehittäneet koko joukon digitaalisia palveluita, joiden avulla voit saada enemmän hyötyä asiakasomistajuudestasi ja hoitaa mutkattomasti monia siihen liittyviä asioita.
 
Olethan ottanut jo käyttöösi S-mobiilin? S-mobiilista voit helposti seurata omia bonustietosi, hoitaa pankkiasioita ja tarkistaa ajankohtaiset edut tai etsiä lähimpänä olevan bonustoimipaikan. 
 
Oma S-kanava on henkilökohtainen palvelusi. Sieltä saat tietoa omista ostoksistasi ja voit hallinnoida omia tietoja. Palveluun kirjaudutaan S-tunnuksella, jonka voit itse luoda ensimmäisen kirjautumisen yhteydessä.
 
S-Etukorttipääte näyttää reaaliaikaisen tilanteen samaan asiakasomistajatalouteen kuuluvien henkilöiden yhteenlasketuista bonusostoista. S-Etukorttipääte löytyy useista S-ryhmän toimipaikkojen itsepalvelupisteistä (mm. Sokokset, Prismat ja S-marketit).
 
Yhteishyvä-lehden sisältöjä voit lukea myös verkossa, yhteishyva.fi  
 
Yhteishyvä-lehti ilmestyy edelleen paperisena, joka toinen kuukausi aina parillisina kuukausina.