3.5.2017

Kasvava lähilomatrendi loi tarpeen uudenlaisille hotellihuoneille

Radisson Blu Seaside Hotel esittelee uuden aallon lifestyle-huoneet

  • Kasvava lähilomatrendi loi tarpeen uudenlaisille hotellihuoneille

    Kasvava lähilomatrendi loi tarpeen uudenlaisille hotellihuoneille

  • Seaside double king huoneet

Lisätiedot: Roni Huttunen, hotellinjohtaja, Radisson Blu Seaside Hotel, p. 040 848 5604, roni.huttunen@radissonblu.com

Radisson Blu Seaside Hotel on kokenut vuosien 2016–2017 aikana täydellisen muodonmuutoksen. Uudistunut Seaside on entistä vahvemmin modernin Helsingin ja sen ilmiöitä esittelevä elävä tarina. Hotellin uudistuksella on haluttu myös tukea Helsingin kaupungin strategisia tavoitteita viihtyisien kaupunkiympäristöjen rakentamiseksi, joissa ihmisten on mukava asua ja työskennellä. Seasiden uudistusta onkin suunniteltu yhdessä naapureiden ja helsinkiläisten kanssa. Stadilaisuus näkyy hotellin sisutuksen lisäksi myös hotellin palveluissa ja tapahtumissa. Bistro Gimis on sosiaalisesta syömisestä ja stadilaisista mauista ammentava kortteliravintola. Tapahtuma-venue Valimo on Suomen ensimmäinen juhlatila, jossa näkyvässä pääosassa on paikallinen graffititaide. Double King -huoneiden lisäksi Seaside esittelee ensimmäisenä Suomessa viihteelle, leffoille ja peleille pyhitetyt huoneet viihdekokemukseen sisältyvine palveluineen.

Matkustajien kiinnostus aidosti omaa elämänlaatua kasvattaviin asioihin on nousussa. Matkan aikana halutaan kokea itselle merkityksellisiä asioita ja jakaa kokemus muiden kanssa. Radisson Blu Seaside Hotel esittelee uudistuksensa yhteydessä uuden aallon lifestyle-huoneet. Seaside Hotelin uudet huoneet ovat vastaus myös maailmanlaajuiseen staycation-ilmiöön, eli haluun viettää minilomaa lähiympäristössä. Lähiympäristön hotellien on kyettävä tarjoamaan enemmän kuin perinteistä majoitusta.

"Hotelli-bisneksessä on ollut kautta aikojen erilaisia teemahuoneita, joiden avulla on haluttu tuoda enemmän elämystä majoituskokemukseen. Seasiden lifestyle-huoneet menevät kuitenkin syvemmälle tämän ilmiön osalta. Seasiden lifestyle-huoneet ovat syntyneet tarjoamaan eri elämäntyylejä rikastuttavia kokemuksia", sanoo Radisson Blu Seaside Hotelin hotellinjohtaja Roni Huttunen.

 

Double King -huoneissa ylellinen unikokemus kuuluu kaikille

"Seaside Hoteliin juuri valmistuneet Double King -huoneet ovat ainutlaatuinen ratkaisu, joka syntyi meidän keskeisten kohderyhmien matkustuselämyksen kehittämiseksi. Hotellimme on perinteisesti ollut lapsiperheiden suosiossa, ja nyt nämä uudet huoneet tarjoavat koko perheelle luksustason unikokemuksen. Lasten kuuluu nauttia matkoilla ylellisyydestä yhtä lailla," sanoo Radisson Blu Seaside Hotelin hotellinjohtaja Roni Huttunen.

"Muut keskeiset kohderyhmät, joita silmällä pitäen Double King -huoneet on luotu, ovat ryhmät ja erityisesti aasialaiset matkustajat. Aasialaisturistien määrä Helsingissä on ollut kovassa kasvussa, mikä näkyy myös meidän hotellissamme. Twin-huoneissa perinteisesti majoittuva kohderyhmä kohtaa meillä nyt ylellisen yllätyksen. Aasialaiset matkanjärjestäjät ovat olleet todella kiinnostuneita tästä uutuudesta, ja uskommekin, että pystymme tarjoamaan täysin uudenlaisen vetovoimatekijän Suomen matkustusmarkkinoille ", sanoo Roni Huttunen.

 

Kokonaisvaltainen mutta intiimi viihde-elämys

Toinen uniikki uutuus Seasiden esittelemässä lifestyle-huone-genressä ovat Seasiden viihdehuoneet.

"Ihmiset kuluttavat enemmän digitaalista sisältöä kuin koskaan aiemmin ja määrä kasvaa erilaisten ratkaisujen myötä. Viihdehuoneet ovat monipuolisia viihdekeskuksia, mutta intiimissä ympäristössä. Huoneen varusteluun kuuluu suuri screen, monipuoliset multimedialiitännät elokuvien tai vaikka futismatsien katseluun, PlayStation 4, säädettävä ylellinen Magic Bed sekä moderni äänentoisto. Viihdenautinnon kruunaa elämykseen räätälöity snack-menu", sanoo Roni Huttunen.

S-kanavan sisällöt asiasanalla: Asiakaspalvelu, Hotellit, Palvelu