12.6.2012

Osuuskaupan tiedote 12.06.2012

S-market Ranua uudistui

Osuuskauppa Arina uudisti Ranuan S-marketin. Tuotevalikoimaa lisättiin n. 1000 tuotteella. S-market tarjoaa lisäksi S-Pankin ja Postin asiamiespalvelut sekä pihalla ABC-polttonesteet. Kiinteistössä palvelee nyt myös Alko. S-market työllistää marketpäällikkö Esa Illikaisen johdolla 18 arinalaista. Arina investoi uudistukseen 1,5 milj. euroa mm. uusien kaikki kylmäkalusteet energiaa säästäviksi. Torstaina 14.6. vietetään uudistuksen avajaisia ja Arinan osuustoimintapäivää.

Arina uudisti S-marketin kehittäen tuotevalikoimaa ja uusien kaikki kylmäkalusteet, jolloin myymälä on energiatehokkaampi sekä asiointi on miellyttävämpää asiakkaille ja työskentely työntekijöille. Uutena palveluna kiinteistössä on aloittanut Alko.

'S-market Ranua kuuluu Suomen suurimpaan päivittäistavarakaupan ketjuun ja on nykyaikainen ruokakauppa, josta saa entistä laajemman tuotevalikoiman pysyvästi edullisin hinnoin. Valikoimissa korostuvat tuoretuotteet ja valikoimien osuvuutta kehitetään jatkuvasti. Asiakasomistajat saavat tutut omistajaedut; Bonuksen ja maksutapaedun. Uudistuksen avajaispäivänä järjestämme osuustoimintapäivän sisältäen kahvitarjoilun, tuotemaistatuksia, kilpailuja ja arvontaa sekä uusille omistajille liittymisetuja. Pihan S-etuteltalla ovat paikalla myös lasten suosikit Jonne Jääkarhu ja Onni Orava. Tervetuloa!', toivottavat Arinan S-market ketjujohtaja Juha Salmi ja S-market Ranuan marketpäällikkö Esa Illikainen.

Osuuskauppa Arina on avoin osuuskunta, jonka omistavat yli 140 000 asiakasta. Muita omistajia ei ole. Ranualla yli 70 % kotitalouksista on Arinan omistajatalouksia. Arinan tehtävänä on tuottaa palveluja ja etuja asiakasomistajille. Kaikki hyöty toiminnasta jää Pohjois-Suomeen ja käytetään palvelujen ja etujen kehittämiseen. Arinan omistajat saivat vuonna 2011 Ranuan S-marketista ja ABC:ltä Bonusta ja maksutapaetua 240 000 euroa. Kaikkiaan Arinan omistajat saivat vuonna 2011 rahanarvoisia hyötyjä keskimäärin lähes 400 eurolla taloutta kohden. Asiakkailla on osuuskaupassa päätös- ja vaikutusvalta. He voivat mm. liittyä S-marketin asiakaspanelisteiksi.