13.2.2017

Osuuskaupan tiedote 13.02.2017

Omistajan Olohuone Kauppakeskus Kaareen

Kauppakeskus Kaareen avataan 14.2. paraatipaikalle Omistajan Olohuone, jossa tarjotaan asiakasomistajuuteen, omaisuuden hallintaan, terveyteen ja turvallisuuteen liittyviä palveluja.

  • Palveluneuvoja Leena Ryynänen emännöi Omistajan Olohuonetta.

Omistajan Olohuone on viihtyisä lounge-tyyppinen tila, joka sijaitsee kauppakeskuksen pohjakerroksessa Prisma Kaaren pääsisäänkäynnin yhteydessä. HOK-Elanto, LähiTapiola ja Diacor tarjoavat yhdessä asiakkailleen yhden luukun periaatteella monipuolisen palvelukokonaisuuden. Asiakas voi yhdellä käynnillä hoitaa pankkiasiansa, vakuutuksensa ja saada neuvoja omiin lakiasioihinsa sekä edistää omaa terveyttä ja hyvinvointiaan.

Olohuone palvelee maanantaista perjantaihin klo 11–19 ja lauantaisin klo 9-17. Paikalla on aina Olohuoneen oma palveluneuvoja, joka tuntee Olohuoneen eri toimijoiden palvelut kokonaisvaltaisesti. Palveluneuvoja luo Olohuoneen tunnelman ja toivottaa tervetulleeksi, hoitaa asiakkaan matalan kynnyksen asioita kuten neuvontaa ja ajanvarauksia sekä ohjaa hänet HOK-Elannon asiakasomistajapalvelujen, lakipalvelujen, LähiTapiolan tai Diacorin asiantuntijoille.

Omistajan Olohuonetta emännöi palveluneuvoja Leena Ryynänen, jolla on aiempaa kokemusta sekä HOK-Elannon bonusneuvojana, että kiinteistövälittäjänä.

– Diagnoosit jätän suosiolla terveysalan ammattilaisille, mutta asiakasomistajuudesta, laki- ja vakuutuspalveluista on vuosien varrella sen verran kokemusta, että uskon voivani olla avuksi jo heti ensi kohtaamisesta asiakkaan kanssa, Leena arvelee.

HOK-Elannon, LähiTapiolan ja Diacorin henkilökunta työskentelevät Olohuoneessa ennalta sovitun aikataulun mukaisesti. Aikataulusta kerrotaan asiakkaille Omistajan Olohuoneen lisäksi toimijoiden omissa viestintäkanavissa ja Kauppakeskus Kaaren infokanavissa.

Asiakas voi hoitaa Olohuoneessa monia asioita välittömästi, vaikka osa asiantuntijoiden tarjoamista palveluista on saatavilla vain ajanvarauksella. Osa asiantuntijoiden palveluista on maksullisia.

 

HOK-Elannon palvelut
Osana HOK-Elannon asiakasomistajapalvelua olohuoneessa voi liittyä osuuskaupan jäseneksi ja hoitaa jäsenyyden ylläpitoon liittyviä asioita. Siellä saa ohjausta ja neuvontaa peruspankkipalveluihin ja voi tutustua osuuskaupan digitaalisiin palveluihin. Tarvittaessa asiakas voi Omistajan Olohuoneessa varata ajan S-Pankin palvelupisteeseen, joka säilyy edelleen kauppakeskuksen infon vieressä.

 

HOK-Elannon Lakipalvelussa paikalla on perhe- ja jäämistöoikeuteen erikoistunut lakimies, joka neuvoo ja vastaa asiakkaiden kysymyksiin. Hänen kanssaan voi myös tehdä tarvekartoituksen perheen tarvitsemista lakipalveluista. Olohuoneesta saa myös Oma tahto -palvelut, joihin kuuluvat mm. testamentit, edunvalvontavaltakirjat, avioehtosopimukset sekä lahja- ja kauppakirjat. Jos toimeksianto on sellainen, ettei sitä ole tarkoituksenmukaista hoitaa Olohuoneessa, järjestetään ajanvaraus mihin tahansa HOK-Elannon lakipalvelun toimistoon.

 

LähiTapiolan elämänturvapalvelut
LähiTapiolan
palvelupisteestä voi hankkia helposti uusia vakuutuksia tai saada opastusta vahingon sattuessa korvaushakemuksen tekemiseen. Olohuoneessa voi tutustua myös LähiTapiolan uusiin elämänturvapalveluihin, kuten esimerkiksi älyhenkivakuutukseen.  Siellä kerrotaan myös keskittävän asiakkaan eduista sekä miten vakuutusasiat hoidetaan näppärästi S-mobiilissa.

Omistajan Olohuoneessa hoituvat monet vakuutusasiat kuntoon saman tien, esimerkiksi hankkia koti-, matka- ja tapaturmavakuutuksen tai rekisteröidä S-Etukortin tiedot S-Bonusta varten. Tarvittaessa voi myös sopia tapaamisen LähiTapiolan yhteyshenkilön kanssa asiakkaalle sopivaan ajankohtaan ja käydä asiat läpi kaikessa rauhassa.

Terveyden ja hyvinvoinnin edistämistä Diacorilta
Diacor tuo terveyden ja hyvinvoinnin palvelut helposti saataville. Olohuoneessa voi tavata, keskustella ja tutustua eri alojen asiantuntijoihin. Paikalla on eri päivinä lääkäreitä, psykologeja, hoitajia ja terapeutteja. Olohuoneessa voidaan tehdä hoidon tarpeen arviointia, mittauksia ja rokotuksia, pitää tietoiskuja ja laitekokeiluja sekä antaa vinkkejä ajankohtaisista asioista.

Kevät alkaa ravitsemukseen, lepoon, palautumiseen ja treenaamiseen liittyvillä teemoilla sekä perheiden kokonaisvaltaisella hyvinvoinnilla. Teemat vaihtelevat vuodenaikojen mukaan. Omistajan Olohuoneessa asiakas voi myös liittyä Diacorin Arvoasiakkaaksi ja saada jatkossa kaikki vaihtuvat, taloudelliset edut.

Katso video: http://bit.ly/2kGNV4c

Lisätietoja:
HOK-Elanto
Palvelupäälikkö Tanja Kumpuniemi, p. 010 76 60220, tanja.kumpuniemi(at)sok.fi
Lakimies, tiiminvetäjä Virpi Kutila, p. 010 76 66517, virpi.kutila(at)sok.fi

LähiTapiola
Myyntijohtaja Hannu Juhola, p. 040 8237148, hannu.juhola(at)lahitapiola.fi

Diacor
Asiakkuus- ja asiakaskokemusjohtaja Jutta Tikkanen, p. 050 376 1121, jutta.tikkanen(at)diacor.fi