2.2.2018

Osuuskaupan tiedote 02.02.2018

Hämeenmaa kokeilee ilta-alea kahdessa kahvilassaan

Osuuskauppa Hämeenmaa on käynnistänyt kahdessa Lahden kahvilassaan viimeisen tunnin alennuskampanjan ruokahävikin pienentämiseksi. Taste before waste -kokeilu otettiin käyttöön Sokoksen Alex Food & Caféssa sekä Prisma Café Launeella, ja kampanja jatkuu toistaiseksi.

Alennuskampanjassa osa kahvilatuotteista myydään kahvilan viimeisen aukiolotunnin aikana 50 prosentin alennuksella. Osuuskauppa Suur-Savo käynnisti vastaavanlaisen kokeilun tammikuun lopussa.

– Päätimme testata tätä samaa toimintatapaa. Jos kokeilu todetaan meillä onnistuneeksi, niin laajennamme viimeisen tunnin alennuskampanjan muihinkin yksiköihimme, Hämeenmaan ravintolamaailmojen nopean syömisen ryhmäpäällikkö Sanna Toivanen kertoo.

Taste before waste -kampanjassa korostetaan vastuullista toimintaa, joka on yksi Hämeenmaan keskeisistä arvoista.

– Osallistumalla kampanjaan saat herkullisen ja edullisen iltapalan ja pienennät samalla hävikkiä, Toivanen vinkkaa.

 

Lisätiedot:

Osuuskauppa Hämeenmaa, ryhmäpäällikkö Sanna Toivanen, 050 347 8776

Uutinen koskee toimipaikkoja:
Kahvilat
Katso toimipaikat
Uutinen koskee ketjun Kahvilat toimipaikkoja:
Ketju: Kahvilat