6.6.2011

Coffee House panostaa luomuun

Ekologisuus ja eettisyys nousevat pääosaan Coffee Housen uudistuneessa valikoimassa. Asiakaspalautteiden pohjalta tehdyn uudistuksen myötä luomutuotteiden määrää on lisätty reilusti. Lisäksi kaikki Coffee Housen kahvit valmistetaan nyt UTZ-sertifioidusta kahvista, joka takaa ympäristöystävälliset viljelymenetelmät ja parantaa kahvinviljelijöiden asemaa.

"Kuuntelimme asiakkaitamme ja vastasimme heidän toiveisiinsa", Coffee Housen brand manager Tommi Harju summaa valtakunnallisen kahvilabaariketjun tarjonnan uudistusta. Tou-kokuusta lähtien kaikista Coffee Houseista on saanut Valion maustamattomasta luomujogur-tista, kotimaisista marjoista ja hunajasta valmistettua smoothieta, ja kesäkuussa valikoima laajeni erilaisin herkullisin täytevaihtoehdoin saatavilla rustiikkisämpylällä ja ciabattalla, jotka on kumpikin leivottu luomuun.

"Luomutuotteet ovat saaneet asiakkailtamme huikean vastaanoton, ja tavoitteenamme on jatkossakin entistä vastuullisempi Coffee House. Käytämme esimerkiksi pakkausmateriaaleina ainoastaan biohajoavia tai kierrätysmateriaaleista valmistettuja tuotteita", Harju sanoo.

Kaikki Coffee Housen suodatin- ja erikoiskahvit valmistetaan laadukkaasta UTZ-sertifioidusta kahvista. Maailmanlaajuinen, puolueettomasti valvottu UTZ-sertifiointi edellyttää ympäristöystävällisten viljelymenetelmien käyttöä. Se kertoo myös laaja-alaisesta vastuullisuudesta; tarkoituksena on edistää kahvinviljelijöiden ammattitaitoa, parantaa satoisuutta ja kahvin laatua, kasvattaa viljelijöiden tuloja sekä huolehtia tilalla työskentelevien ihmisten hyvinvoinnista. Myös teevalikoima on päivitetty entistä vastuullisemmaksi: kaikki pussiteet ovat luomua ja irtoteevalikoimasta löytyy niin reilua kauppaa kuin luomuakin.

Kestävien periaatteiden lisäksi Coffee House houkuttelee asiakaita eurooppalaisella kahvilakulttuurilla. Asiakkaat ovatkin löytäneet Coffee House -kahvilabaarit, vuodessa Coffee Houseissa myydään yli miljoona kuppia suodatinkahvia sekä noin 800 000 kuppia espressopohjaisia kahveja. "On upeaa, että Suomessakin kahvilat alkavat olla osa asiakkaidensa elämää samaan tapaan kuin esimerkiksi Italiassa", Harju iloitsee.

Lisätietoja
Tommi Harju, Brand Manager
SOK Ravitsemiskaupan ketjuohjaus
puh. 050 388 3655
tommi.harju@sok.fi

Ketju: Coffee House
| | | |
Ladataan kommentointia...