Kom ihåg att
bekräfta din e-post

Bekräftelse krävs för alla e-postadresser i S-gruppens ägarkunds- och kundregister. Utan bekräftelse kan vi inte att skicka dig bonusinformation* och andra personliga meddelanden via e-post. Detta säkerställer att viktiga meddelanden sänds till rätt och giltig adress.

Du kan kontrollera och vid behov bekräfta din e-postadress antingen på S-mobil eller samtidigt när du skapar ett S-anvädarkonto.

SÅ HÄR BEKRÄFTAR DU DIN E-POSTADRESS

  1. Öppna appen S-mobil / Jag / Inställningar
  2. Kontrollera att e-postadressen som visas i dina egna uppgifter är verifierad
  3. Redigera adressen vid behov
  4. Klicka på Bekräfta
  5. Ange verifieringskoden som skickas till din e-post
  6. Klar!

*Du kan se din bonussituation på S-mobil, på S-användarkonto samt S-Förmånskortsterminalerna på S-gruppens verksamhetställen.