S-ryhmän asiakasomistaja- ja asiakasrekisterissä olevaan sähköpostiosoitteeseen tarvitaan vahvistus. Näin varmistamme, että sähköpostitse lähetettävät tärkeät viestit, kuten bonustiedot ja muut henkilökohtaiset tiedotteet menevät oikeaan ja voimassa olevaan osoitteeseen.
1.4.2021 alkaen bonustiedot voidaan lähettää vain vahvistettuun sähköpostiosoitteeseen. Bonustilanteesi näet toki myös S-mobiilista, Omalta S-kanavalta sekä toimipaikkojen S-Etukorttipäätteiltä.
Voit tarkistaa ja vahvistaa tarvittaessa sähköpostiosoitteesi joko Omalla S-kanavalla tai S-mobiilissa.
Sähköpostiosoitteiden vahvistaminen on yleisesti käytössä oleva tapa varmistua siitä, että henkilöllä itsellään on pääsy hänen tiedoissaan olevaan sähköpostiosoitteeseen.
Sähköpostiosoite tulee vahvistaa itse, joko S-mobiilissa tai Omalla S-kanavalla omien asiakastietojen kautta. Kun lähetät vahvistusviestin omissa tiedoissasi näkyvään sähköpostiosoitteeseen ja vahvistat itse osoitteen oikeaksi sähköpostiisi lähetetyllä vahvistuskoodilla, saamme varmistuksen, että osoitteesi on voimassa ja kuuluu juuri sinulle.
Jos asiakastiedoissasi olevasta sähköpostiosoitteesta puuttuu vielä vahvistus, näkyy osoitteen yhteydessä Vahvista -painike.
1.4.2021 alkaen bonustiedot ja muut henkilökohtaiset tiedotteet lähetetään vain vahvistettuun sähköpostiosoitteeseen. Bonustilanteesi voit kuitenkin jatkossakin tarkastaa S-mobiilista, Omalta S-kanavalta sekä toimipaikkojen S-Etukorttipäätteiltä.
1.4.2021 alkaen lähetämme bonustiedot vain vahvistettuun sähköpostiosoitteeseen. Olemme aloittaneet tiedottamisen sähköpostiosoitteen vahvistamisesta viime vuoden lopulta lähtien.
Sähköpostiosoite vahvistetaan itse S-mobiilissa tai Omalla S-kanavalla omien tietojen kautta. Sähköpostiosoitteen yhteydessä on Vahvista -painike, jos se vielä odottaa vahvistusta.
Vahvistuksella varmistamme, että sähköpostitse lähetettävät tärkeät viestit, kuten bonustiedot ja muut henkilökohtaiset tiedotteet menevät oikeaan ja voimassa olevaan osoitteeseen sekä oikealle omistajalle.