Usein kysytyt kysymykset

Mitä teen, jos S-Etukorttini katoaa?

Saat kadonneen käteiskortin tilalle uuden kortin ottamalla yhteyttä omaan osuuskauppaan, asioimalla Asiakasomistajapalvelu ja S-Pankki -pisteellä (useimmat Prismat ja Sokokset, valikoidut S-marketit) tai soittamalla S-ryhmän asiakasomistajapalveluun puh. 010 76 5858 ma-pe 8-20 (0,084 €/min). Tarkista lähin toimipaikka tästä.

Jos S-Etukortissasi on maksuominaisuus, ilmoita katoamisesta välittömästi valtakunnalliseen korttien sulkupalveluun Suomesta soitettaessa numeroon 020 333 ja ulkomailta soitettaessa numeroon +358 20 333. Palvelu on avoinna joka päivä 24 h/vrk. Numero kannattaa tallentaa matkapuhelimeen. Ilmoitushetkellä vastuu kortin mahdollisesta väärinkäytöstä siirtyy S-Etukortin ehtojen mukaisesti sinulta kortin myöntäjälle. Jos käytössäsi on Visa-tunnuksella merkitty kortti tai S-Etukortti Debit -kortti, sinulle lähetetään ilmoituksen jälkeen uusi kortti automaattisesti. Uudesta maksukortista veloitetaan S-Pankin palveluhinnaston mukainen maksu.