Usein kysytyt kysymykset

Olen ottanut Bonusta kerryttävän Elisan Saunalahti-liittymän, mutta en kuitenkaan ole saanut Bonusta. Mistä johtuu?

Maksettu lasku näkyy viiveellä bonuslaskelmalla. Pääsääntöisesti maksetut puhelinmaksut siirtyvät seuraavan kuukauden bonuslaskentaan. Jos olet maksanut liittymäsi kuun loppupuolella, mutta kuitenkin viimeistään eräpäivänä, ei maksu ole ehtinyt kyseisen kuun bonuslaskentaan, vaan tulee mukaan vasta seuraan kuun bonuslaskentaan. Laskutusjakso on nähtävissä jokaisessa laskussa.

Oletko maksanut Bonusta kerryttävän liittymäsi maksun eräpäivään mennessä? Bonusta saat, kun olet maksanut laskun eräpäivään mennessä. Toinen mahdollinen syy voi olla, että jäsennumerosi ei tallentunut oikein, jolloin Bonukset eivät ohjaudu oikein henkilölle. Voit tarkistaa jäsennumeron laskusta tai OmaElisasta.

Voit tarvittaessa olla yhteydessä myös Elisan asiakaspalveluun. Katso yhteystiedot >>