Usein kysytyt kysymykset

Miten voin estää minulle lähetettävän markkinoinnin?

Jos haluat rajoittaa sinulle S-ryhmän asiakasomistaja- ja asiakasrekisterin perusteella tehtävää, S-ryhmältä ja yhteistyökumppaneiltamme tulevaa viestintää, voit valintasi mukaan estää Yhteishyvä-lehden lähettämisen, erillissuorapostitusten lähettämisen, puhelimitse tehtävän markkinoinnin, tutkimuskyselyjen lähettämisen tai kaiken markkinoinnin.

Asiakastietojesi käyttämistä viestintään voit ohjata Omalla S-kanavalla tai ottamalla yhteyttä S-ryhmän asiakasomistajapalveluun puh. 010 76 5858 ma-pe 8-20 (0,084 €/min). Yhteishyvä-lehden lähetyksen estolla kiellät postitse lähetettävän Yhteishyvä-lehden. Valitsemalla erillissuorapostitusten eston saat Yhteishyvän, mutta et mitään muita postitse lähetettäviä suoramarkkinointilähetyksiä. Tutkimuskyselyjen esto estää kaikki tutkimuskyselyt mukaan lukien Ässäraadin kyselyt. Mikäli valitset markkinoinnin eston, kiellät kaiken suoramarkkinoinnin ja tutkimuskyselyt, jolloin saat asiakasomistajana vain viralliset, osuuskaupan asiakasomistajuuteen liittyvät tiedotteet.

Huomaathan, että jos et halua asiakasomistajuuteen liittyvää markkinointiviestintää paperisena postituksena, voit valita postitse tulevan viestinnän sijaan sähköisen asiakasomistajapostin. Voit seurata esim. asiakasomistajaetuja ja Bonuksen kertymistä Omalla S-kanavalla sekä S-mobiilissa, ja tilata haluamiasi uutiskirjeitä sähköpostiisi.