Usein kysytyt kysymykset

Miten hyödyn asiakastietojeni keräämisestä?

S-ryhmän asiakasomistaja- ja asiakasrekisterissä käsitellään asiakasomistajajärjestelmään liittyneiden asiakkaiden tietoja. Käytämme kerättyjä tietoja asiakasomistajien hyödyksi tuottamalla heille palveluja ja etuja.

Asiakasomistajatietoa (mm. asiakasomistajan perustiedot, ostohistoriatiedot) käytetään mm. Bonuksen, maksutapaedun ja ylijäämänpalautuksen laskentaan, osuuskaupan jäsenhallinnon ja asiakaspalvelun hoitamiseen, asiakasviestinnän kohdentamiseen sekä etutarjonnan ja S-ryhmän liiketoiminnan, kuten valikoimien ja palveluverkoston kehittämiseen. Tietoja käytetään myös erilaisten asiakasomistajille tarkoitettujen palvelujen tuottamiseen.

Viestinnän kohdentamisen apuvälineenä käytetään mm. ostotietoja sekä tietoja joita asiakasomistaja on antanut asiakasomistajasopimuksessaan tai myöhemmin. Ostotietojen perusteella tuotetaan myös erilaisia palveluita asiakasomistajille. Voit ottaa käyttöön esim. Omat ostot -palvelun, sähköisen takuukuittipalvelun ja sähköisen kassakuittipalvelun, jolloin takuukuitit ja kassakuitit omista ostoistasi tallentuvat automaattisesti sähköiseen arkistoon Omalle S-kanavalle ja S-mobiiliin.

Asiakasomistaja hyötyy ostotietojensa luovuttamisesta Bonuksen, maksutapaedun ja ylijäämänpalautuksen lisäksi mm. paremmin hänen tarpeitaan vastaavana viestintänä, etu- ja palvelutarjontana sekä toimipaikkaverkostona.

Saat lisää tietoa S-ryhmän asiakasomistaja- ja asiakasrekisteriin kerättävistä tiedoista ja niiden käyttötarkoituksista tietosuojainformaatiosta osoitteesta www.s-kanava.fi/tietosuoja.