Usein kysytyt kysymykset

S-mobiili uudistuu ja saa uusia ominaisuuksia. Mikä muuttuu?

Uusi S-mobiili on asiakasomistajien oma sovellus, joka kokoaa yhteen kaupan ja S-Pankin palvelut sekä LähiTapiolan vakuutukset.

Uutta S-mobiilissa:

  • mikrosäästämisen palvelu Säästäjä
  • Omat ostot -palvelu: tutki mitä ostat, paljonko, mistä ja milloin
  • Sähköiset kuitit sekä bonus- ja tilitapahtumat kätevästi aikajanalla
  • Sinulle -palvelu: Entistä henkilökohtaisemmat edut
  • Uudistunut ulkoasu

Muut muutokset

Uudistuksen myötä S-mobiilin käyttöönoton edellytys on, että olet asiakasomistaja tai kuulut asiakasomistajatalouteen. Ellet vielä ole asiakasomistaja, voit liittyä joko verkossa tai lähimmässä Asiakasomistajapalvelu ja S-Pankki -pisteessä.

Uudessa S-mobiilissa tuki vanhimmille laitteille ja käyttöjärjestelmille päättyy. Muutos johtuu siitä, että Microsoft, Google ja Apple eivät tee niihin enää automaattisia tietoturvapäivityksiä.

Jatkossa S-mobiilin saa:

  • Android-laitteisiin, joissa käyttöjärjestelmäversio on 4.4. tai uudempi
  • iPhone- ja iPad-laitteisiin, joiden käyttöjärjestelmäversio on iOS 10.0 tai uudempi

Varmistathan, että käytössäsi on S-mobiilin kanssa yhteensopiva puhelin.

S-mobiilia ei ole saatavilla:

  • Windows Phone -puhelimiin
  • Android-laitteisiin, joissa käyttöjärjestelmäversio on vanhempi kuin 4.4.
  • iPhone- ja iPad-laitteisiin, joiden käyttöjärjestelmäversio on vanhempi kuin iOS 10.0.
  • henkilöille, jotka eivät kuulu asiakasomistajatalouteen

Mitä sinun tulee tehdä saadaksesi uuden S-mobiilin käyttöösi:

  • Jos olet sallinut puhelimeesi automaattiset päivitykset, ei sinun tarvitse tehdä mitään. Uusi S-mobiili päivittyy puhelimeesi itsestään.
  • Jos et ole sallinut automaattisia päivityksiä, voit päivittää S-mobiilin sovelluskapassasi.

Voit tarkistaa puhelimesi käyttöjärjestelmäversion seuraavasti:

Android (esim. Samsung tai Huawei): Asetukset > Järjestelmä > Tietoja puhelimesta. (Android-ohjeet)

iPhone: Asetukset > Yleiset > Tietoja.