Usein kysytyt kysymykset

Mitä teen, jos puhelimeni katoaa tai varastetaan? Miten käytän S-mobiilia turvallisesti?

S-mobiilin käyttö on turvallista. Huolehdi kuitenkin älypuhelimesi turvallisesta säilyttämisestä ja käytöstä. Lataa älypuhelimeesi sovelluksia vain virallisista sovelluskaupoista (Google Play ja Apple AppStore) ja huolehdi puhelimesi tietoturvasta.

Jos kadotat laitteen, jolla olet kirjautuneena S-mobiiliin S-Pankin pankkitunnuksilla, tai muutoin ilmenee vaara tai epäilys S-mobiilin oikeudettomasta käytöstä, ota yhteyttä pankkitunnusten sulkupalveluun ja pyydä sulkupalvelua estämään palvelun käyttö. Pankkitunnusten sulkupalvelun numero on 09 6964 6820 (24 h/vrk, pvm/mpm), jos soitat ulkomailta, käytä numeroa +358 9 6964 6820. Jos pankkitunnukset suljetaan, sulkeutuu S-mobiili kaikista rekisteröidyistä laitteista. Vaihtoehtoisesti voit myös sulkea pelkän S-mobiilin haluamaltasi laitteelta, jolloin kyseisellä laitteella tulee kirjautua uudelleen S-Pankin verkkopankin salasanalla sisään. S-mobiilin sulkeminen laitteelta onnistuu verkkopankin välilehdeltä Asetukset / S-mobiili tai kirjautuneena toisella laitteella S-mobiiliin: Minä / Tunnistaminen / Poista käytöstä.

Jos olet kirjautuneena S-mobiiliin jonkin muun pankin pankkitunnuksilla, ota yhteyttä S-ryhmän asiakasomistajapalveluun p. 010 76 5858 (ma–to, 9-20, pe 9-18, 0,084€/min) ja pyydä estämään palvelun käyttö. Jos soitat ulkomailta, käytä numeroa +358 10 76 5858.