Usein kysytyt kysymykset

Mitä parannuksia S-mobiiliin on viime aikoina tehty?

Viimeisimmät päivitykset S-mobiiliin julkaisimme 25.8.2020. Silloin teimme seuraavat parannukset:

  • Kupongit ja muut edut löytyvät helpommin uudistetulta Oma kauppa -sivulta
  • Ostohistoriatietojen käsittelyaika pitenee kahdesta vuodesta viiteen vuoteen syyskuun alusta alkaen
  • Kerromme jatkossa huoltokatkoista ja muista tärkeistä asioista tarkemmin etusivulla
  • Pilkku-painikkeen toimimisen joillain laitteilla estänyt virhe on korjattu (Android)

16.6.2020 teimme seuraavat parannukset:

  • Voit vahvistaa sähköpostiosoitteesi S-mobiilissa
  • Sovellus vie vähemmän tilaa puhelimestasi: pienensimme sen kokoa
  • Pääset tutustumaan tuotekatalogissa kaikkiin S-Pankin ja FIMin rahastoihin sekä merkitsemään yksinkertaisia rahastoja
  • Voit muokata yhteystietoja ja markkinointilupia Minä-osiossa entistä helpommin
  • Korjasimme virheen, joka esiintyi puhelimissa, joissa ei ollut automaattinen kellonajan asetus käytössä
  • Löydät nyt jäsennumerosi Minä -osion Omat tiedot -sivulta, josta sen kopiointi käy kätevästi esim. bonuspartnereille ilmoittamiseksi

8.4.2020 teimme seuraavat parannukset:

  • Saat jatkossa etukäteen S-mobiiliin tiedon suunnitelluista huoltokatkoista
  • Teimme parannuksia suosittelulaskentaan, joten Edut ja vinkit järjestyvät nyt entistäkin osuvammin
  • Useamman maksun samanaikaiseen vahvistamiseen liittyvä virhetilanne on korjattu (iOS)

26.2.2020 (Android) ja 27.2.2020 (iOS) teimme seuraavat parannukset:

  • Voit muuttaa Säästäjässä korttiostoksesta säästettävää summaa
  • Näet Säästäjä-tapahtumat avoimissa toimeksiannoissa

5.2.2020 teimme seuraavat parannukset:

  • Voit ottaa S-Pankin palvelut käyttöön toisen pankin tunnuksilla tai mobiilivarmenteella, jos sinulla on jo S-Pankin tili ja verkkopankkitunnukset
  • Pääset kirjautumaan sovellukseen entistä nopeammin