Usein kysytyt kysymykset

Mitä asiakkuuteeni liittyviä muutoksia voin tehdä itse sähköisissä kanavissa?

S-mobiilissa ja Omalla S-kanavalla voit tarkastaa ja seurata monia asiakkuuteesi liittyviä asioita. Voit esimerkiksi päivittää siellä sähköpostiosoitteesi ja matkapuhelinnumerosi sekä niihin liittyviä markkinointilupia. Saat myös käyttöösi sähköiset kassakuitit ja voit seurata etujen maksutilisi tilannetta.

Omalla S-kanavalla voit mm. tilata kadonneen tai vioittuneen käteiskortin tilalle uuden sekä itsellesi että asiakasomistajatalouden pääjäsenenä myös perheenjäsenellesi. Lisäksi voit ylläpitää asiakasomistajataloutesi kokoonpanoa poistamalla tai lisäämällä siihen perheenjäseniä. Tarvittaessa voit muuttaa S-tunnuksesi käyttäjätunnusta tai salasanaa ja löydät tiedoistasi myös asiakastunnuksesi S-Etukorttipäätettä varten.

Omalla S-kanavalla voit myös tehdä ja ylläpitää uutiskirjetilauksiasi, sekä päivittää markkinointiin tai viestintään liittyviä lupia ja rajoituksia.

Osoitteen- ja nimenmuutokset saamme automaattisesti Väestötietorekisteristä noin parin viikon kuluessa muutoksen rekisteröinnistä, mikäli et ole estänyt tietojen luovuttamista.