Usein kysytyt kysymykset

Miksi sähköpostiosoite pitäisi vahvistaa?

Sähköpostiosoitteiden vahvistaminen on yleisesti käytössä oleva tapa varmistua siitä, että henkilöllä itsellään on pääsy hänen tiedoissaan olevaan sähköpostiosoitteeseen.

Sähköpostiosoite tulee vahvistaa itse, joko S-mobiilissa tai Omalla S-kanavalla omien asiakastietojen kautta. Kun lähetät vahvistusviestin omissa tiedoissasi näkyvään sähköpostiosoitteeseen ja vahvistat itse osoitteen oikeaksi sähköpostiisi lähetetyllä vahvistuskoodilla, saamme varmistuksen, että osoitteesi on voimassa ja kuuluu juuri sinulle.

Jos asiakastiedoissasi olevasta sähköpostiosoitteesta puuttuu vielä vahvistus, näkyy osoitteen yhteydessä Vahvista -painike.

1.4.2021 alkaen bonustiedot ja muut henkilökohtaiset tiedotteet lähetetään vain vahvistettuun sähköpostiosoitteeseen. Bonustilanteesi voit kuitenkin jatkossakin tarkastaa S-mobiilista, Omalta S-kanavalta sekä toimipaikkojen S-Etukorttipäätteiltä.