Usein kysytyt kysymykset

Mikä on Oma S-kanava?

Oma S-kanava on kirjautuneen asiakkaan henkilökohtainen S-kanava. Se on paikka, jossa voit seurata etujen, mm. Bonuksen kertymistä sekä hallinnoida omaa asiakkuuttasi. Oma S-kanava palvelee henkilökohtaisella sisällöllä jokaista asiakasomistajatalouteen kuuluvaa.

  • Oman S-kanavan etusivulla näet koosteen ajankohtaisista asiakasomistajaeduista.
  • Osallistu ja vaikuta –osiossa voit ilmoittautua sinua kiinnostaviin asiakaspaneeleihin sekä tarkastella paneelituloksia.
  • Bonus ja ostot –osiossa näet Bonukseen, maksutapaetuun ja muihin rahana maksettaviin etuihin liittyviä tietoja. Täältä löydät myös sähköiset kassa- ja takuukuittisi.
  • Omat tiedot –osiossa ylläpidät omaa asiakkuuttasi mm. päivittämällä yhteystietojasi ja liittämällä perheenjäseniä asiakasomistajatalouteesi. Täällä voit myös tarkastaa omat tietosi S-ryhmän asiakasomistaja- ja asiakasrekisterissä.
  • Viestintä -osiossa voit tilata sinua kiinnostavia sähköisiä uutiskirjeitä.

Lue lisää Oman S-kanavan palveluista >>

Koska Oma S-kanava on henkilökohtainen palvelu, se edellyttää kirjautumista. Palveluun kirjaudut www.s-kanava.fi-sivun oikeasta yläreunasta itse luomallasi S-tunnuksella, S-Pankin verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella. Voit myös siirtyä Omalle S-kanavallesi suoraan ilman erillistä kirjautumista S-Pankin verkkopankista. Omalla S-kanavalla voit mm. tarkastaa mitä tietoja sinusta on S-ryhmän asiakasomistaja- ja asiakasrekisterissä. Tietoturvasyistä näet nämä tiedot vain tunnistautumalla tietojen katsomisen yhteydessä joko pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella.

S-tunnus on henkilökohtainen. Se muodostuu käyttäjätunnuksesta sekä salasanasta, jotka voit itse määritellä. S-tunnuksen voit luoda kirjautuessasi S-ryhmän verkkopalveluihin: esim. Oma S-kanava, verkkokaupat (Prisma, Sokos, Kodin Terra), ABC-mobiili, sokoshotels.fi, Yhteishyvä.fi ja abcasemat.fi. Voit kytkeä S-tunnukseesi tiedon asiakasomistajuudesta, kun tunnistaudut vahvasti S-tunnuksen luonnin yhteydessä. Vahvan tunnistamisen avulla voimme liittää digitaalisen asiakkuutesi S-ryhmän asiakasomistaja- ja asiakasrekisterissä oleviin tietoihisi. Vahvaan tunnistamiseen tarvitset joko verkkopankkitunnukset (TUPAS) tai mobiilivarmenteen. TUPAS-tunnistautumisen voit tehdä seuraavien pankkien pankkitunnuksilla: S-Pankki, Aktia, Danske Bank, Handelsbanken, Nordea, OP-Pohjola, POP, Säästöpankki ja Ålandsbanken. Tutustu mobiilivarmenteeseen: https://www.s-kanava.fi/web/s/mobiilivarmenne-ohje.

Kirjaudu Omalle S-kanavalle