Usein kysytyt kysymykset

Mihin ilmoitan osoitteenmuutoksen / nimenmuutoksen?

Päivitämme S-ryhmän asiakasomistaja- ja asiakasrekisteriin kuuluvien nimi- ja osoitetietoja väestötietojärjestelmästä.

Jos olet tehnyt virallisen muuttoilmoituksen väestörekisteriin, eikä sinulla ole voimassa osoitteenluovutuskieltoa väestötietojärjestelmässä, muuttunut osoitteesi tai nimesi päivittyy meille automaattisesti, eikä erillistä osoitteen tai nimen muutosilmoitusta tarvitse tehdä. Muussa tapauksessa tiedot voidaan päivittää ajan tasalle Asiakasomistajapalvelu ja S-Pankki -pisteellä (useimmat Prismat ja Sokokset, valikoidut S-marketit). Tarkista lähin tästä.

Huomaathan, että nimesi muuttuessa tulee sinun itse tilata S-Etukortti uudella nimellä. Kortin voit tilata asioimalla Asiakasomistajapalvelu ja S-Pankki -pisteellä tai soittamalla S-ryhmän asiakasomistajapalveluun puh. 010 76 5858 ma-pe klo 8-20 (0,084 €/min). Jos kortissasi on maksuominaisuuksia, voit tilata uuden kortin myös S-Pankin verkkopankissa joko kortin tiedoissa tai viestillä. Maksukortin uusimisesta veloitetaan S-Pankin palveluhinnaston mukainen maksu.