Usein kysytyt kysymykset

Otetaanko Hintavertailijassa huomioon kanta-asiakasedut tai tarjoukset?

Hintavertailussa on asiakkaan kannalta selkeintä verrata ns. normaalihintaisia tuotteita keskenään ja tällaisella toteutustavalla vertailu on mahdollisimman puolueeton.

Hintavertailija huomioi tarjoustuotteet, jotka ovat voimassa kaikille asiakkaille, myös ilman kanta-asiakaskorttia.

Paljousalennukset tai kanta-asiakkuuteen suoraan linkittyvät alennukset taasen eivät tule Hintavertailijaan. Palvelussa ei ole huomioitu nk. paljousalennuksia (esim. 5 tuotetta 2 eurolla), sillä vertailtavana ovat yhden tuotteen hinnat. Hintavertailussa ei myöskään huomioida asiakasohjelmien hyötyjä, kuten Bonusta tai Plussaa tai kanta-asiakastarjoushintoja.

Palvelu hakee hintatiedot verkosta eli esimerkiksi myymäläkohtaisia kivijalkakaupoissa olevia tarjouksia palvelu ei pysty ottamaan huomioon. Alennukset voivat vaihdella päivittäin ja alennustyypit myös vaihtelevat eri toimijoilla, ja alennuksia on haastava tulkita yhteismitalliseksi. Siksi on selkeintä laskea listahintoja.

Meidän toimintamme S-ryhmässä perustuu pysyvästi edulliseen hintatasoon – ja Bonukset päälle. Pysyvästi edulliset hinnat ovat meille pysyvä toimintatapa ja asiakkaan etu. Kauppaketjuilla on erilaisia etuohjelmia.