Vanliga frågor

Vilka förbättringar har man på sistone gjort i S-mobil?

De senaste updateringarna för S-mobil publicerades den 25.8.2020. Då gjorde vi de följande förbättringarna:

  • Kuponger och andra förmåner hittas smidigare på den förnyade sidan Min egen butik
  • Behandlingstiden för köphistorik förlängs från två till fem år från och med början av september
  • I fortsättningen berättar vi närmare om serviceavbrott och andra viktiga frågor på förstasidan
  • Felet som gjorde att kommatecken-knappen inte fungerade i vissa enheter har åtgärdats (Android)

16.6.2020 gjorde vi de följande förbättringarna:

  • Du kan bekräfta din e-postadress i S-mobil
  • Du kan ta del av alla S-Bankens och FIM:s fonder i produktkatalogerna och teckna enkla fonder
  • Appen tar mindre utrymme i din telefon: vi har minskat dess storlek avsevärt
  • I avsnittet Jag är det nu ännu enklare att redigera kontaktuppgifter och marknadsföringstillstånd
  • Vi har åtgärdat ett fel som uppträdde i telefoner där automatisk inställning av klockan inte var aktiverad

8.4.2020 gjorde vi de följande förbättringarna:

  • I fortsättningen får du i förväg veta om planerade serviceavbrott i S-mobil
  • Vi förbättrar rekommendationssystemet så att Förmåner och tips visas i en ännu bättre ordning än förut
  • Felet med samtidig bekräftelse av flera betalningar har åtgärdats (iOS)

26.2.2020 (Android) och 27.2.2020 (iOS) gjorde vi de följande förbättringarna:

  • I Spararen kan du ändra beloppet du sparar vid kortköp
  • Du ser Spararen-transaktionerna bland de öppna uppdragen

5.2.2020 gjorde vi de följande förbättringarna:

  • Du kan aktivera S-Bankens tjänster med koder till en annan bank eller med mobilcertifikat, om du redan har konto och webbankskoder i S-Banken
  • Du kan logga in i appen ännu snabbare än tidigare