Vanliga frågor

S-mobil fungerar inte. Vad ska jag göra?

Om du inte kan använda S-mobil alls ska du radera appen i din telefon och ladda ned den på nytt i din appbutik.

Om du kan använda S-mobil, men appen inte fungerar på normalt sätt ska du göra enligt följande:

  1. Öppna menyn längst upp till höger i appen.
  2. Gå till menyn Inställningar och välj Allmänna.
  3. Välj Logga ut från appen.
  4. Stäng S-mobil bland de appar som är öppna i din enhet.
  5. Öppna appen på nytt och logga in.

*S-mobil förnyas våren 2019. Versionsuppdateringen lanseras i appbutikerna stegvis. När versionsuppdateringen har gjorts finns inställningarna och uppgifter om appversionen i avsnittet Jag:

  1. Logga ut ur appen.
  2. Stäng S-mobil, öppna den på nytt och logga in på nytt.*

Vid behov kan du kontakta oss genom ett meddelande i nätbanken eller per telefon.

Ange så detaljerat som möjligt:

  1. Vad som har hänt och när.
  2. Telefonmodell (t.ex. iPhone 6).
  3. Vilken version av operativsystemet du har i din telefon (t.ex. iOS 10.3.3 eller Android 7.0)
  4. S-mobil version (finns S-mobilmenyn Inställningar - Allmänna - Om S-mobil – Appversion)