Kumisaappaat

S-FÖRMÅNSKORT TILL HELA FAMILJEN

Det är smart att beställa egna kort åt familjens yngsta så fort de börjar gå till affären själv. På det sättet samlar ni Bonus för hela familjens inköp.

Så här beställer du S-Förmånskort till dina familjemedlemmar

Anslut först en familjemedlem till ditt hushåll genom att logga in till dina egna uppgifter.

Logga in och anslut familjemedlemmar

Efter att ha loggat in går du nedåt på Mina uppgifter-sidan till punkten: Uppgifter om ditt ägarkundshushåll


När du har anslutit medlemmen till ditt hushåll kan du beställa ett kontantkort för denne för att samla förmåner:

  • Som vårdnadshavare för en minderårig person kan du ansluta barnet till ditt hushåll och genast beställa ett kontantkort när du är inloggad på Mina uppgifter.
  • När du ansluter en myndig person till ditt hushåll skickas en inbjudan till denne per e-post. Denne kan beställa ett kontantkort i samband med godkännandet av inbjudan. Om denne godkänner inbjudan, men inte beställer något kort i det skedet, kan du som hushållets huvudmedlem senare beställa kortet genom att logga in på Mina uppgifter.
Logga in

Ni får maximal nytta när ni skaffar S-Förmånskort med betalningsegenskaper för alla familjemedlemmar:

  • För barn under 15 år (7–14 år) kan ni ansöka om betalkort på närmaste Ägarkundstjänst eller S-Banken-servicepunkt. Kortet är ett S-Förmånskort Visa Debit som auktoriserar betalningarna genast. Då kan kontot inte av misstag övertrasseras. En vårdnadshavare ska också finnas på plats och ha med sig en fullmakt av båda föräldrarna.
Hitta närmaste Ägarkundstjänst och S‑Banken-servicepunkt
  • Personer över 15 år kan även själva ansöka om S-Förmånskort Visa med önskade betalningsegenskaper via S-Bankens webbank.
Lär mer om betalningskorten och ansök

Mer information om parallellkort ges av S-gruppens ägarkundstjänst tfn 010 76 5858 (0,084 €/min, telefontid må–fr 8-20) och S-Bankens kundtjänst, tfn 010 76 5800 (0,0835 €/samtal + 0,1209 €/min, telefontid 9-20).