Asiakasomistajuuden päättyminen

Miten toimia asiakasomistajuuden päättyessä

Osuuskaupan jäsenyys voi päättyä esimerkiksi silloin, kun osuusmaksua ei ole maksettu kokonaan täyteen. Osuusmaksu on 100 euroa ja jäseneksi liittyessä osuusmaksusta maksetaan vähintään 20 euroa. Loput osuusmaksusta voi kerätä täyteen mm. Bonuksella. Osuuskaupan jäsenyyden päättyessä oikeus asiakasomistajille tarkoitettuihin etuihin päättyy. Pääset hyötymään asiakasomistajan eduista liittymällä osuuskaupan jäseneksi tai toisen henkilön asiakasomistajatalouteen.

Miksi osuuskauppa erottaa asiakasomistajiaan?

Osuuskaupan tehtävänä on tuottaa palveluja ja etuja jäsenilleen eli asiakasomistajille. Asiakasomistajana voit saada ostoksistasi Bonusta ja maksutapaetua ja nauttia myös muista rahanarvoisista asiakasomistajaeduista.

Osuusmaksu on suuruudeltaan 100 euroa ja saat sillä yhden osuuden osuuskaupastasi. Osuuskaupan sääntöjen mukaan jokaisen asiakasomistajan on maksettava osuusmaksu osuuskaupan sääntöjen mukaisessa ajassa. Jos osuusmaksua ei ole kerryttämisajan puitteissa maksettu täyteen, osuuskauppa irtisanoo jäsenyyden ja palauttaa maksetun osuusmaksun takaisin.

Miksi en kuulu enää asiakasomistajatalouteen?

Jos asiakasomistajataloutesi pääjäsenen osuuskaupan jäsenyys on päättynyt, purkautuu myös jäsenen asiakasomistajatalous. Näin ollen asiakasomistajatalouteen kuuluneet jäävät ilman asiakasomistajataloutta.

Jos haluat jatkossakin hyötyä asiakasomistajaeduista voit itse liittyä asiakasomistajaksi tai liittyä jonkun toisen henkilön asiakasomistajatalouteen.

Mitä tapahtuu pankkipalveluilleni?

S-Pankin asiakkuus ei edellytä asiakasomistajuutta, vaan voit jatkaa S-Pankin asiakkuuttasi.

S-Etukortti Visa on tarkoitettu asiakasomistajille ja heidän asiakasomistajatalouksiinsa kuuluville. Kun et enää kuulu asiakasomistajatalouteen, S-Etukortti Visa -korttisi irtisanotaan.

S-Pankin tilit ja verkkopankkitunnukset ovat maksuttomia osuuskauppojen asiakasomistajille ja asiakasomistajatalouteen kuuluville. Kun et enää kuulu asiakasomistajatalouteen, muuttuvat palvelut maksullisiksi. Voit tutustua hintoihin osoitteessa s-pankki.fi/hinnasto valitsemalla Hinnasto muille kuin osuuskaupan asiakasomistajille.

Myös S-mobiili -sovelluksen käyttö päättyy asiakasomistajuuden päättymisen myötä.

Lue lisää S-Pankin sivuilta.

Mitä tapahtuu S-Etukortilleni?

S-Etukorttisi ei enää asiakasomistajuuden päättymisen jälkeen kerrytä Bonusta, voit siis hävittää kortin.

Jos liityt asiakasomistajaksi, saat uuden S-Etukortin, joka on liitetty uuteen asiakasomistajatalouteesi.

Mitä tapahtuu jo maksamalleni osuusmaksulle?

Maksettu osuusmaksu palautetaan kokonaisuudessaan etujen maksutilillesi S-Pankkiin.

Jos sinulla ei ole etujen maksutiliä, ota yhteyttä osuuskauppaasi.

Mitä minun pitää tehdä?

Jotta voit taas hyötyä asiakasomistajaeduista, sinun tulee liittyä asiakasomistajaksi tai toisen henkilön asiakasomistajatalouteen.

Miten voin liittyä asiakasomistajaksi?

Voit liittyä asiakasomistajaksi helposti verkkosivuillamme täällä. Vaihtoehtoisesti voit asioida Asiakasomistajapalvelu ja S-Pankki -pisteellä, löydät lähimmän toimipaikan täältä.

Miten voin liittyä toisen henkilön asiakasomistajatalouteen?

Asiakasomistajatalouden pääjäsen voi kutsua asiakasomistajatalouteensa henkilöitä lähettämällä kutsun Omalta S-kanavalta, kohdasta Omat tiedot. Kun vahvistat sähköpostiin saamasi kutsun, liityt asiakasomistajatalouteen ja olet oikeutettu asiakasomistajaetuihin. Vaihtoehtoisesti henkilöitä voi liittää asiakasomistajatalouteen Asiakasomistajapalvelu ja S-Pankki -pisteellä.